Och idag är dom 'värda' lika mycket, men lär ju se till skicket också. Lite tragiskt att alla gamla lyxkryssare tappar så mycket i värde, men köpare klagar ju inte.
Och idag är dom 'värda' lika mycket, men lär ju se till skicket också. Lite tragiskt att alla gamla lyxkryssare tappar så mycket i värde, men köpare klagar ju inte.
Opel Kadett GSi 16v Effekt: 150 hk (110 kW) vid 6000 varv/minut Vridmoment: 20 kpm (196 nm) vid 4800 varv/minut Acceleration 0-100: 8 sekunder Toppfart: 215 km/h
Peugeot 205 GTi Effekt: 122 hk (90 kW) vid 6000 varv/minut Vridmoment: 17 kpm (165 nm) vid 3000 varv/minut Acceleration 0-100: 8,5 sekunder Toppfart: 202 km/h
Men det som får mag att undra, trots att Kadetten väger mer och har en starkare motor så drar bilen mindre, antar att Det är en modernare och bättre motor.
näää... bytte du din fina 740 mot den skrot-högen? tråkigt för du kommer säkert ångra dig när motorn rasar! skämt åsido, den är la fin.. men personligen tycker jag volvon är snyggare och ja tror faktiskt den håller bättre o billigare reservdelar ...
näää... bytte du din fina 740 mot den skrot-högen? tråkigt för du kommer säkert ångra dig när motorn rasar! skämt åsido, den är la fin.. men personligen tycker jag volvon är snyggare och ja tror faktiskt den håller bättre o billigare reservdelar ...
Volvon var rostig och hade gått ganska långt. Toppen på denna är nyrenoverad och det är dom som brukar vara känsliga. Plus att 740'n var bra mycket mer trashad och svårare att laga än vad denna är, så jag tror det var ett bra byta.. Det blir en superfin Volvo när denna är tillsnyggad och såld
Volvon var rostig och hade gått ganska långt. Toppen på denna är nyrenoverad och det är dom som brukar vara känsliga. Plus att 740'n var bra mycket mer trashad och svårare att laga än vad denna är, så jag tror det var ett bra byta.. Det blir en superfin Volvo när denna är tillsnyggad och såld
Ska jag åka med en krockad Volvo jag får max 2000 för om jag säljer?
(Jag är en hon)
är du en hon? de förklarar saken... nää.. skojjade bara, men ja visste inte att volvon var så risig som du sa sen, de kanske är lika risiga? vad vet ja.. men ja gillar volvo så de e la det
du får la se hur de går med den nye ett par dar, rasar den så får du ju kräva pengarna tillbaka eller nått.
Ska jag åka med en krockad Volvo jag får max 2000 för om jag säljer?
(Jag är en hon)
är du en hon? de förklarar saken... nää.. skojjade bara, men ja visste inte att volvon var så risig som du sa sen, de kanske är lika risiga? vad vet ja.. men ja gillar volvo så de e la det
du får la se hur de går med den nye ett par dar, rasar den så får du ju kräva pengarna tillbaka eller nått.
Jag hade med mig två skitduktiga killar och kollade på den, båda sa att det bara var att byta. Alla som har sett båda bilarna säger att han som bytte bort denna måste vara dum i huvet.. Jag vet varför han bytte, det är inget som ska stå här men han hade sina anledningar och det handlar inte om att bilen är kass och kommer rasa imorgon. Rasar motorn så får jag en 520 motor gratis.. La inga pengar imellan.