3628
Sök

Stort bränslefilter?

134 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
Tjenare.. Har en kapitän med en del skit i tanken så kan bara köra en halv timme typ innan filtret är igensatt så får jag gå ut och rycka lite i filtret så går den några mil till..

Tänkte om någon vet vart man kan köpa något mega filter?

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
9 januari 2008
om du har mycket skit i tanken så kanske det är lättare att tömma tanken o lossna på den & rensa den?
Det nya filtret kommer ju också slamma igen sånna fall ju.

C H E V R O L E T <3

134 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
har inte tillgång till att rensa den på ett tag framöver.. så tänkte skaffa större filter så kan jag säkert köra ett par veckor innan det sätter igen iallafall.. ingen som vet vart m,an kan få tag i ett relativt stort filter..???

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
9 januari 2008
makaronisen skrev:
har inte tillgång till att rensa den på ett tag framöver.. så tänkte skaffa större filter så kan jag säkert köra ett par veckor innan det sätter igen iallafall.. ingen som vet vart m,an kan få tag i ett relativt stort filter..???

Okeej.
Njaa du kan ju moddifiera om den.
Audi 100 88or har ju rätt stort bränsle filter som sitter i motor rummet faktiskt smile

C H E V R O L E T <3

5 710 Inlägg
9 januari 2008
Tycker du det är mest ekonomist rätt och smidigast att köpa ett stort filte så okej då......
Lastbilar har stora filter, köp ett sådant.

MVH Jonas
..............

134 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
Någon som vet någon sida där det finns stora bensinfilter.. Har ett rund från biltema nu på en diamter på ca 5cm.. skulle vart bra med nått på ca 10 eller ännu mer om det finns!!

134 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
ingen som vet??

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
10 januari 2008
sitter det inte nån plugg under tanken då som du kan ta bort för att tömma tanken å spola rent den?

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

134 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
turboforssen skrev:
sitter det inte nån plugg under tanken då som du kan ta bort för att tömma tanken å spola rent den?

jo ska ornda det men skulle vilja ha ett stort filter tills dess!

Sök