2246
Sök

Alla som inte dansar är våldtäktsmän :P

Drop Shop
926 Inlägg
12 januari 2008
dom har ju uppenbarligen lyckats rätt bra med låten. då varenda jävel vet va de e för låt, och den sitter hos alla. Visserligen inte så svårt, men still.

orginalet är kasst, de håller jag med om. Men teddybeer partytime mixen är jäkligt skön

553 Inlägg
12 januari 2008
richardoo290 skrev:
GurraG skrev:
Är han sjuk eller?? hur fan kan man anmäla en låt jävel?? bara att ge fan i krogen då så kan han sitta hemma och dricka med sina polare och välja musik själv.. folk dansar ju till låten och den spelas överallt men visst vill gubben vara en jävla gnällgubbe som anmäler för minsta skitsak så okej.. Han ringer säkert polisen om han ser dej gå vid röd gubbe och sånt skit också

det är inte olagligt att gå mot rött wink
men sen .. de är inte olagligt att göra musik heller tongue

Det är faktiskt olagligt att gå mot röd gubbe, men det är typ den enda lagen man kan bryta mot utan att det blir något straff hmm Skapligt onödigt, jag vet wink

Autonom
13 januari 2008
nooky skrev:
Autonom skrev:
Yttrandefriheten när den är som bäst! Om man tar illa upp av att lyssna på musiken så är det enklast att ge fan i att lyssna på den.

Har radion på hela dagarna när man jobbar. Kör oftast p3. Man kan inte springa å byta kanal hela tin. Men seriöst, det är en galet dålig låt. Budskapet, texten och att den är så otroligt tjatig gör ju att man funderar hur en sån låt kan spelas på sveriges radio.

Tack för ordet!

Koncentrera dig på arbetet istället så slipper du bry dig om låten. Tack själv

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
13 januari 2008
Shit denna låten gör mig verkligen till våldtäcksman... har fan inte dansat sen jag gick i mellanstadiet ... Eller räknas det som om man dansar om man alltid är i moshpitten på metal konserter ?

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Toker
491 Inlägg
13 januari 2008
Oj..   Tänk vad många kan stämma Björn Rosenström på hans låtar isåfall om detta skulle gå..

Alla som heter Lennart, Gunilla, Elin, alla systrar som har lekt med hunden.. (om det nu finns någon som är syster osm tar åt sig), Präster skulle kunna gå ihop då...

Gha!  vad tänker folk med.. ?   det är ju en låt bara !

Toker Jr 081102

The Queen
200 Inlägg
13 januari 2008
Va fan den där låten är ju mest på skoj och dom menar inte ens att "alla som inte dansar är våldtäktmänn" Att han känner sig kränkt måste det väl ändå han fatta att den låten inte menas på allvar. 

Golf Racing*

12 Inlägg
13 januari 2008
Hur orkar man ens bry sig om att anmäla en sådan sak som en låt? jag tror att dem som på riktigt tror att man som ungdom skulle ta till sig den låten som ett facit för hur man ska vara på dansgolvet är väldigt konservativa och inte har någonting bättre för sig. Alla som inte dansar är våldtäktsmän säger maskinen,  jag säger att "alla som inte fattar kan åka hem". om man känner sig kränkt av det på något sätt är det mest en fråga om hur mycket man tar åt sig, inte en fråga om att maskinen kränker dig som person. enligt mig.

217 Inlägg
13 januari 2008
haha.. så sjukt. jag gillar den men varför orkar nån bry sig. nån gubbe som har för mycket fritid helt enkelt..

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
13 januari 2008
helt rätt.... helt ärligt så hatar jag låten.

/Street

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
14 januari 2008
Verkar som att anmälaren inte är någon Michael Jackson på dansgolvet i alla fall

Låten är ju skön för övrigt cool

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

91 Inlägg
14 januari 2008
ush för den piss låten!

Sök