Honda prelude vtec jävligt rolig bil och väldigt ovanlig. Kanske inte dem snyggaste i fronten men finns grejor som gör dem väldigt vackra där också Ska sälja min efter vinter om du är sugen.. behov av större bil igen..
Luffarna åker s13. De med lite mer pengar åker s14. Men jag kan inte förstå att killen inte gillar s14. Iaf inte s14a för de är faktist en av de snyggare bilarna som japanerna har byggt
ska d va bus bil så vill man ju inte ha någon trött fwd honda iaf åh såg ni bratade bensin förbrukning kan säga min volvo 740 Gl tar mer bensin en va chevan gjorde orginal vill säga..
Luffarna åker s13. De med lite mer pengar åker s14. Men jag kan inte förstå att killen inte gillar s14. Iaf inte s14a för de är faktist en av de snyggare bilarna som japanerna har byggt
s14a ser bra ut, men en sån får man väl knappast för 60-80000
s14a ser bra ut, men en sån får man väl knappast för 60-80000
Jag vet inte men jag har för mig att jag har sett så pass billiga. Men sen Skyline R33 Gt-s finns ju för dom pengarna.. Jag vet inte vad de är med mig idag men jag har rekomenderat Skyline i 2 trådar..
Hehe.. jag har ju nämt en tidigare och de är ju den enda jag kan komma på. För Mustang är ju värre att säga än nissan. Men systerbil till Camaron kanske, Trans am eller Firebird. Det kanske går att få en 80-tals Corvette för dom pengarna
Hehe.. jag har ju nämt en tidigare och de är ju den enda jag kan komma på. För Mustang är ju värre att säga än nissan. Men systerbil till Camaron kanske, Trans am eller Firebird. Det kanske går att få en 80-tals Corvette för dom pengarna
Där sa du de, Trans am annars hade jag sagt de annars kan du väl rekomendera någon annan skyline hahahah inne på skyline idag
Där sa du de, Trans am annars hade jag sagt de annars kan du väl rekomendera någon annan skyline hahahah inne på skyline idag
Om 4 sitsig inte är ett måste så får du en fin Toyota Mr2 för de pengarna. Du kan även få en 300zx för de pengarna (dock oftast automat). Får även en Camaro för de pengarna (med lite tur en V8).