Är det något som vet om eller var man kan få tag på Kjolpaket till en fyrdörras Saab 900 1990??? eller åtminstonde sidokjolarna???
Hej! till din o min bil (5 dörras) är det i princip omöjligt att hitta kjolpaket, jag hade en j*vla tur o hittade ett begagnat, det är enda alternativet för dej. Om du inte köper ett 3 dörras paket o bygger om till 5, fast då krävs 2 paket o lite kunskap om plastning men det går om man vill
förstår inte varför det skulle gå åt 2 paket? jag fick dit sidokjolarna på min gamla OG900 och den var 5 dörrars versionen och det räckte med en uppsättning kjolar..
förstår inte varför det skulle gå åt 2 paket? jag fick dit sidokjolarna på min gamla OG900 och den var 5 dörrars versionen och det räckte med en uppsättning kjolar..
nu fattar jag inte, 3 dörras paketet är ju för " 2/3 dörras" bilar, hur ska du få på ett sånt paket på en bil med 4/5 sidodörrar? man måste ju kapa o limma ihop en massa om man använder ett paket, skaffar man 2 så kan man bara kapa ner det o pussla ihop nåt. dela gärna med dej bilder på ditt om du ha