2720
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

282 Inlägg
25 februari 2008
#601
theangel6 skrev:
Anna...maila din adress så skickar jag upp dekal åt dig:P

Phat design ger alla deltagarna ett erbjudande på framrutebårder...500 kr/bil...han gör dem enligt era önskemål och tar med dem eller sänder ner dem till dem som vill ha....(bården kostar runt 700-1000kr /Bil)...ta chansen att få en fräck framrutedekal till ett bra pris...
Och jag kan bara säga att han e grym på sin sak! fixar allt man kan tänka sig!


GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 februari 2008
#602
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:
Anna...maila din adress så skickar jag upp dekal åt dig:P

Phat design ger alla deltagarna ett erbjudande på framrutebårder...500 kr/bil...han gör dem enligt era önskemål och tar med dem eller sänder ner dem till dem som vill ha....(bården kostar runt 700-1000kr /Bil)...ta chansen att få en fräck framrutedekal till ett bra pris...
Och jag kan bara säga att han e grym på sin sak! fixar allt man kan tänka sig!
har sett en del av hans jobb på deras hemsida...i love it..funderar på att be han göra en cool till mig...mr_singels foto på bilen skickade vi in te Pirre och han kom med förslag direkt via mail...så ska nog skicka ett foto på min så får vi se vad han kan hitta på te den...orkar inte vänta på hans som gjort dekalerna te mig innan...wink

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
25 februari 2008
#603
Ska iväg och hämta delar till bilen nu big_smile verkar som att jag kanske hinner klart till Gatebil smile
Senast redigerat av Mr_Jetta (25 februari 2008)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 februari 2008
#604
Mr_Jetta skrev:
Ska iväg och hämta delar till bilen nu big_smile verkar som att jag kanske hinner klart till Gatebil smile
NICE...jobba på nu så bilen blir klar!!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
172 Inlägg
25 februari 2008
#605
theangel6 skrev:
Anna...maila din adress så skickar jag upp dekal åt dig:P
Pga av diverse förseningar, så blir bilen inte klar förrän strax efter Elmia. sad
Men självklart reser jag dit ändå, så jag kan ta den där, så slipper du skicka. tongue

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

Bilnörd...
310 Inlägg
25 februari 2008
#606
theangel6, tjejen som kommer att köra ner husvagnen har sagt att hon kan köra Saaben i karavanen från Mjölby till Mantorp på fredagen.

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

1 752 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#607
Mr_Jetta skrev:
Får jag låna husbilen måste ni ju nästan komma över ta ett par kalla med oss , har en vana att alltid vara värst så får väl bli något jätte-partytält big_smile

Och kalle inte ska du behöva sova i tält , finns ju plats i husbilen om jag får låna den big_smile

ska prata med honom i veckan
Haha törs du verkligen det??wink cool

Sen vill jag ha lite åsikter angående min bil...känner mig kluven som fan. Kjolpaket eller inte?? Kommer ju kost runt ca 10 000:- allt som allt med lack o sånt lajbans säkert. kan det vara värt o lägga dom pengarna??

//Allas eran Kalle;)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Fotograf
1 000 Inlägg
25 februari 2008
#608
det är värt! kommer bli sjukt snygg

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

1 752 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#609
Ranoshka skrev:
det är värt! kommer bli sjukt snygg
Det tvekar jag inte en sekund på at tdet kommer o bli:P Men nu blir man ju inte världens mest förmögna person genom att jobba typ 50% på Posten...tongue O sen tror jag inte att jag har det kunnandet för o få det så pass bra heller! Hmm får väll se vad man kommer fram till sen...roll

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Fotograf
1 000 Inlägg
25 februari 2008
#610
det e bra pris oxåbig_smile!

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

1 752 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#611
Ranoshka skrev:
det e bra pris oxåbig_smile!
På vad?tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Fotograf
1 000 Inlägg
25 februari 2008
#612
kjolpaket:D

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 februari 2008
#613
Sandra skrev:
theangel6, tjejen som kommer att köra ner husvagnen har sagt att hon kan köra Saaben i karavanen från Mjölby till Mantorp på fredagen.
Gött bruden!!!!1Hennes namn bara så fixar jag in henne på våran lista för tjejer...men bilen kommer inte ute på hemsidan..kan garantera att den e inte ful och en rosthög....men det är en SAAB...tongue


Anna...hörde att din bil inte hinner klar till elmia..men vi ses ju därtongue tar din dekal dit

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#614
Ranoshka skrev:
kjolpaket:D
Har hittat för runt 5-700dollar typ..tongue Men som sagt, är nog ingen hejjare på o passa in o lacka o sånt själv:rolleyes:

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 072 Inlägg
25 februari 2008
#615
Kalle_Ponken skrev:
Ranoshka skrev:
kjolpaket:D
Har hittat för runt 5-700dollar typ..tongue Men som sagt, är nog ingen hejjare på o passa in o lacka o sånt själv:rolleyes:
Fixar du färgen och utrymme att lacka så kan du få hjälp tongue Råkade måla i pappsens verkstad så allt blev rött och nu är han inte så glad haha. Men personligen tycker jag din modell är snyggast orginal!


1 752 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#616
sik skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Ranoshka skrev:
kjolpaket:D
Har hittat för runt 5-700dollar typ..tongue Men som sagt, är nog ingen hejjare på o passa in o lacka o sånt själv:rolleyes:
Fixar du färgen och utrymme att lacka så kan du få hjälp tongue Råkade måla i pappsens verkstad så allt blev rött och nu är han inte så glad haha. Men personligen tycker jag din modell är snyggast orginal!
Hahaha lite färg skadar väll aldrig!?big_smile Mjo tycker med att den är ritkigt clean o snygg som den är igentligen...hmm Ajja blir väll en glad överraskning hur det blir!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

282 Inlägg
25 februari 2008
#617
har ett problem behöver Fälagr till min bil. så hör ni något om några skit fälgar til rs2 så säg till behöver inte vara snygga lackar dom sj på jobbet sen endå.!!!!


Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
25 februari 2008
#618
Kalle_Ponken skrev:
sik skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Har hittat för runt 5-700dollar typ..tongue Men som sagt, är nog ingen hejjare på o passa in o lacka o sånt själv:rolleyes:
Fixar du färgen och utrymme att lacka så kan du få hjälp tongue Råkade måla i pappsens verkstad så allt blev rött och nu är han inte så glad haha. Men personligen tycker jag din modell är snyggast orginal!
Hahaha lite färg skadar väll aldrig!?big_smile Mjo tycker med att den är ritkigt clean o snygg som den är igentligen...hmm Ajja blir väll en glad överraskning hur det blir!wink
skit i kjolpaket snygg som den är , satsa på annat istället smile ett par billiga 18" kanske?

1 752 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#619
Mr_Jetta skrev:
Kalle_Ponken skrev:
sik skrev:

Fixar du färgen och utrymme att lacka så kan du få hjälp tongue Råkade måla i pappsens verkstad så allt blev rött och nu är han inte så glad haha. Men personligen tycker jag din modell är snyggast orginal!
Hahaha lite färg skadar väll aldrig!?big_smile Mjo tycker med att den är ritkigt clean o snygg som den är igentligen...hmm Ajja blir väll en glad överraskning hur det blir!wink
skit i kjolpaket snygg som den är , satsa på annat istället smile ett par billiga 18" kanske?
18" fälgar blir det garanterat iaf!wink men har lite andra tankar med på hur utsidan kommer o bli!smile Kanske kommer över nån dag o frågar om lite smaktips o tjyvkollar lite på din pärla!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
25 februari 2008
#620
Hehe bara komma förbi tongue såg att Grounddynamics Sålde ut sitt "Mitsubishi Eclipse Drifter Body Kit" för 495Dollar (ca 3300kr) plus frakt  om det vore något?

http://www.grounddynamics.com/Merchant/90_eclipsedrifterfullkit.jpg
Senast redigerat av Mr_Jetta (25 februari 2008)


Sök