3003
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 februari 2008
#661
Ni Som Inte Vill Vara Med På En Röstning Av Er Bil...skicka Då Pm Så Fort Som Möjligt För Chrizz Kommer Få Era Namn M.m Av Oss

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 februari 2008
#662
Kalle_Ponken skrev:
RS2Micke skrev:
men ingen ska banga ut NU cool
Hehe nåde den som bangar nu asså...wink
Jag har en jättelång piska jag kan använda mig av.......

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 februari 2008
#663
jag ger upp nu...ser att det blir mycket stavfel...e såååå trött:P..har varit vaken 3 dygn med sjukt barn så jag e en aning flamsig och fnittrig...fråga Kalle hur jag var ute på Mantorp Park....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
#664
theangel6 skrev:
jag ger upp nu...ser att det blir mycket stavfel...e såååå trött:P..har varit vaken 3 dygn med sjukt barn så jag e en aning flamsig och fnittrig...fråga Kalle hur jag var ute på Mantorp Park....
Haha ja inte ens kaffet hade nån inverkan på dej ju...tongue Ska bli spännande o se hur pass fel i huvet man är efter Gatebil sen! lol

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Noiseprojekt
28 februari 2008
#665
theangel6 skrev:
jag ger upp nu...ser att det blir mycket stavfel...e såååå trött:P..har varit vaken 3 dygn med sjukt barn så jag e en aning flamsig och fnittrig...fråga Kalle hur jag var ute på Mantorp Park....
Kul det kommer bli i morrn om du är så trött;)wink

947 Inlägg
28 februari 2008
#666
jag bad om att få bli medlem men har inte hamnat på listan sad


Fotograf
1 000 Inlägg
29 februari 2008
#667
ingen kommer banga:Dbig_smile

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

kevlar_soul
29 februari 2008
#668
Yeah när ska man ta den dära bilden som folk ska rösta på?

?
1 038 Inlägg
29 februari 2008
#669
theangel6 skrev:
Ranoshka skrev:
låter bra Lotta! bra jobbat=)!
jag har samma fråga som " Evo- Danne Frågade "?
då får man pengarna tillbaks
vi har er listade...just därför var regnummer o sånt vilktigt:P
Okey, du fick mitt pm med regnr och telnr antar ja eller va de kalle ja pm:a roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

?
1 038 Inlägg
29 februari 2008
#670
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
RS2Micke skrev:
men ingen ska banga ut NU cool
Hehe nåde den som bangar nu asså...wink
Jag har en jättelång piska jag kan använda mig av.......
Hmm, låter trevligt big_smile eller kanske inte cool

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

282 Inlägg
29 februari 2008
#671
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Hehe nåde den som bangar nu asså...wink
Jag har en jättelång piska jag kan använda mig av.......
Hmm, låter trevligt big_smile eller kanske inte cool
skule vara trevligare att använda än att vara den som den används på *L*


GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 februari 2008
#672
850_GLT skrev:
jag bad om att få bli medlem men har inte hamnat på listan sad
big_smile...ja du...så e det när man skickar det till Kalle:P...han sa te mig igår om dig men jag fick fortfarande inte några uppgifter....gör så att du pmar mig istället för Kalle

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 februari 2008
#673
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Ranoshka skrev:
låter bra Lotta! bra jobbat=)!
jag har samma fråga som " Evo- Danne Frågade "?
då får man pengarna tillbaks
vi har er listade...just därför var regnummer o sånt vilktigt:P
Okey, du fick mitt pm med regnr och telnr antar ja eller va de kalle ja pm:a roll
Dvar smart o Pma rätt person du:P...det va jag som fick det

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 februari 2008
#674
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
jag ger upp nu...ser att det blir mycket stavfel...e såååå trött:P..har varit vaken 3 dygn med sjukt barn så jag e en aning flamsig och fnittrig...fråga Kalle hur jag var ute på Mantorp Park....
Haha ja inte ens kaffet hade nån inverkan på dej ju...tongue Ska bli spännande o se hur pass fel i huvet man är efter Gatebil sen! lol
Drack kaffe hela dan för att orka med...telesamtal med mi var nog roligt igår...Stackars Anna som ringde mig tongue....så dant det kan bli cool
Ja du Kalle...3 dygn ute på Gatebil och en blandning med starkvara..då du tongue...finns dom som vet hur jag blir..det e fnissigt värre då och pratkvarn så det slår alla ggr cool

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 779 Inlägg
29 februari 2008
#675
lotta e du så oseriös så du inte ens sover innan ett toppmöte som detta big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
#676
akakaboto skrev:
lotta e du så oseriös så du inte ens sover innan ett toppmöte som detta big_smile
Nä du kan ju tänka mig vilket massivt jobb jag får göra hela tiden när hon är så sjukt oseriös hela tiden!!wink
Nån som har koll på typ exakt hur många dagar det är kvar till dagen D eller!?big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
1 mars 2008
#677
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
lotta e du så oseriös så du inte ens sover innan ett toppmöte som detta big_smile
Nä du kan ju tänka mig vilket massivt jobb jag får göra hela tiden när hon är så sjukt oseriös hela tiden!!wink
Nån som har koll på typ exakt hur många dagar det är kvar till dagen D eller!?big_smile
Ja eller hur Kalle???:rolleyes:Hur går det med Jannike?????tongue
Jag har haft sjukt barn hemma...lyssnade gjorde jag och prata oxå...den som mest e tyst e Kalle...han va lika trött han serru:cool:..och dricker man te så lär man ju inte bli piggare lol

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
#678
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
lotta e du så oseriös så du inte ens sover innan ett toppmöte som detta big_smile
Nä du kan ju tänka mig vilket massivt jobb jag får göra hela tiden när hon är så sjukt oseriös hela tiden!!wink
Nån som har koll på typ exakt hur många dagar det är kvar till dagen D eller!?big_smile
Ja eller hur Kalle???:rolleyes:Hur går det med Jannike?????tongue
Jag har haft sjukt barn hemma...lyssnade gjorde jag och prata oxå...den som mest e tyst e Kalle...han va lika trött han serru:cool:..och dricker man te så lär man ju inte bli piggare lol
Hahaha tsssss!tongue Snicksnack!big_smile Jag hade ju iaf en ren bil till skillnad från vissa andra...wink Men men nog om detta nu!big_smile Ingen som har raggat in mer folk eller?? Jag har fått in åtminstonde 1anmälan till iaf:P Så vi kan ju alltid välkomna in Infinity  till gänget nu med!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Bmwälskare
75 Inlägg
3 mars 2008
#679
Har inte hängt med i tråden men vad är sagt av vikt som man borde veta wink  ( Lotta ska tvätta min bil wink )

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 mars 2008
#680
Då hälsar jag oxå Infinity VÄKLKOMMEN!!!!!
Tsss..jaja..har inte haft tid tvätta min egen än va!!!!att du Kalle kommer med ren bil,du kunde tvättat min med wink
Hahaha...slå in vad med McMcFLy...man åker på att tvätta hans bil...fnissar tongue...får väl ståå mitt kast när jag e så dum och slår vad

Nu till andra saker:
Vi har 2 fotografer som kommer infinna sig på plats.En som kommer ta foton på bilarna som vill bli fotade under tält eller lokal..inte bestämt än..till ett bra pris.
Den andra fotografen, Pelle Fyrhed,kommer att kunna ta foton överallt...även medans ni kör...så ni som vill ha foton när ni driftar,kör bana och dylikt...kommer kunna tala om det för Pelle så går han ut och tar foton på er tongue...det kommer komma upp en prislista på ett ca pris från Pelle,så ni på ett ungefär vet vad priserna är på fotna och vilka storlekar ni har att välja mellan.
Ni kan även gå in på Pelles hemsida och titta på fotona han tagit tidigare om nån vecka,just nu ligger hans hemsidan under uppdatering...www.fof.nu

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se


Sök