2510
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

Noiseprojekt
7 mars 2008
Kastar in en länk här:P
http://hem.passagen.se/skanningetraffen
Mycket snyggare sida;)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 mars 2008
Så ja..nu e bakgrunden på första sidan bytt....och törs inte komma nu och säga att ni vill ha separata album!!!!!så nära att datorn åkte ut idag..nu e albumet efter 3 timmar äntligen klar!!!!Pustar ut....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

282 Inlägg
7 mars 2008
theangel6 skrev:
Så ja..nu e bakgrunden på första sidan bytt....och törs inte komma nu och säga att ni vill ha separata album!!!!!så nära att datorn åkte ut idag..nu e albumet efter 3 timmar äntligen klar!!!!Pustar ut....

De blir bra med ett album. fast kanske på ena sidan tjejer å andra sidan killarnas  om de går ? *L*
Annars e det bra som de e tycker ja..

bra jobbat!!

282 Inlägg
7 mars 2008
nu ska de första flyersna ut.

Finns det någon kopia man kan få se? eller ja får väll dom snart i o för säg.

Då ska de delas ut under hela birka 1an  *L*  och alla i stockholm kommer nog att se såna och min bil överallt Hoppas ja! coolbig_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 mars 2008
Blir så arg...här sitter man 3 timmar...vad händer när man går in på hemsidan...jo fotona ligger huller o buller...separata album...hm...tar det efter helgen innan jag kokar över här...

282 Inlägg
7 mars 2008
theangel6 skrev:
Blir så arg...här sitter man 3 timmar...vad händer när man går in på hemsidan...jo fotona ligger huller o buller...separata album...hm...tar det efter helgen innan jag kokar över här...

hehe låter ju inte roligt:lol:

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 mars 2008
http://chrizz.nu/slagetflyer3.jpg

Chrizz har gjort världens bästa jobb!!!!!!!Tackar Chrizz så mycket för det!!!!!

282 Inlägg
7 mars 2008
theangel6 skrev:

riktigt läcker ser ju dyr ut*L*

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 mars 2008
Ska få ett konto nummer utav Mantorp Park där ni ska skriva erat namn,nick,regnr och sog-2008.Sen får vi listan utav Mantorp vilka som betalt.Och ni får era stickers och armband.
Dekalerna väntar vi fortfarande pris på,vilket innebär trots dom som är reklambilar, ska bära dekaler på sidofönstrena på bilarna så det syns att ni är med i SOG-2008!!!!Då kommer ett kontonummer för det oxå.
Vore tacksam om ni skicka era mailadresser då det inte funakr skicka masspm här vilket innebär en massa jobb för mig och Kalle.Vissa har jag mailadressen till som jag sitter och chattar med och som har sänt sina foton via mail.

Sen efterlyser jag Bobbycars och gåbilar!!!!!!!!

1 779 Inlägg
7 mars 2008
theangel6 skrev:
Ska få ett konto nummer utav Mantorp Park där ni ska skriva erat namn,nick,regnr och sog-2008.Sen får vi listan utav Mantorp vilka som betalt.Och ni får era stickers och armband.
Dekalerna väntar vi fortfarande pris på,vilket innebär trots dom som är reklambilar, ska bära dekaler på sidofönstrena på bilarna så det syns att ni är med i SOG-2008!!!!Då kommer ett kontonummer för det oxå.
Vore tacksam om ni skicka era mailadresser då det inte funakr skicka masspm här vilket innebär en massa jobb för mig och Kalle.Vissa har jag mailadressen till som jag sitter och chattar med och som har sänt sina foton via mail.

ja kan nog skaffa fram en bobbycar. tongue men nu e ja nyfiken va ska du ha den till??
kan ta med den till elmia om du vill.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:

Underbart jobbat Chrizz!!!big_smile Nu är det upp till mig o Lotta o se till att dom kommer delas ut med!(ja plus våra UNDERBARA assistenter med såklart!!wink ) Men vi ska ligga i som aldrig förr iaf!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
8 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

Underbart jobbat Chrizz!!!big_smile Nu är det upp till mig o Lotta o se till att dom kommer delas ut med!(ja plus våra UNDERBARA assistenter med såklart!!wink ) Men vi ska ligga i som aldrig förr iaf!big_smile

vilka e era assistenter då :o

neckwomen_88
8 mars 2008
Tjena mittbena vad ni skriver!

lotta, glöm inte att säga till om ni behöver hjälp med något praktiskt såhär inför gatebil smile 

Kalas-fin flyer!

Fotograf
1 000 Inlägg
8 mars 2008
riktigt bra gjort av Chrizz ! tummen upp

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 mars 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:

ja kan nog skaffa fram en bobbycar. tongue men nu e ja nyfiken va ska du ha den till??
kan ta med den till elmia om du vill.

Ja du...ska ha en jättestor fest där de ska ingå....så ta med den te elmia så slänger jag in den i min bil...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 mars 2008
neckwomen_88 skrev:
Tjena mittbena vad ni skriver!

lotta, glöm inte att säga till om ni behöver hjälp med något praktiskt såhär inför gatebil smile 

Kalas-fin flyer!

klart vi säger till om det är något...ringer dig nån dag nu framöver...har fått mina nya arbetstider så nu vet jag när jag e ledig o när jag jobbar så träffas vi...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 mars 2008
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

vilka e era assistenter då :o

lol...ja du e en va dem!!!!o du vet vad du ska ha på dig oxå wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 mars 2008
Glömde tala om att vi hamnat på bilsportssidans evenemangslista...hur gött e inte det???nu kan alla se det

1 752 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Glömde tala om att vi hamnat på bilsportssidans evenemangslista...hur gött e inte det???nu kan alla se det

Reeeeeescpect!!!cool fast dom töttarna hade stavat fel på mitt efternamn!!sad tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
10 mars 2008
nån som vill köpa min renault 5a??? för 5000:- den startar inte och kan lova att de e något jätte lätt fel. möjligen hål i tanken eller kasst batteri...  skriv pm om du vill ha den

Sök