3003
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 779 Inlägg
29 januari 2008
#121
Ranoshka skrev:
fan ajg ser fram emot o se akakaboto bil på träffen med den nya läckra fronten:D!big_smile
va e detta för förväntningar :o hehehe

Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
hehe aah vem vet kanske tar ut den på något varv. big_smile sen e de ju alltid kul att se va man kan köra strippen på för tid med big_smile

men ja va anmäld till detta va smile
Klart att du ska göra det!wink
Hehe självklart så är du redan anmäld till det här vettu gubben!big_smile får du ta med dej frugan nån dag tidigare o komma på grillkalas hemma hos mej vettu;)
aah men de vet du att jag gör smile låter ju nice de (=
bara å säga till så kommer vi en dag tidigare smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
#122
akakaboto skrev:
Ranoshka skrev:
fan ajg ser fram emot o se akakaboto bil på träffen med den nya läckra fronten:D!big_smile
va e detta för förväntningar :o hehehe

Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
hehe aah vem vet kanske tar ut den på något varv. big_smile sen e de ju alltid kul att se va man kan köra strippen på för tid med big_smile

men ja va anmäld till detta va smile
Klart att du ska göra det!wink
Hehe självklart så är du redan anmäld till det här vettu gubben!big_smile får du ta med dej frugan nån dag tidigare o komma på grillkalas hemma hos mej vettu;)
aah men de vet du att jag gör smile låter ju nice de (=
bara å säga till så kommer vi en dag tidigare smile
Blir kalas!big_smile se om man kn få tag i nått patytält o slå upp o bjuda in några fler till lite grillning då..smile Vore himlans mys pys!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
29 januari 2008
#123
ja men de hade inte vart fel. tongue bjud hem oss till lotta big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
#124
akakaboto skrev:
ja men de hade inte vart fel. tongue bjud hem oss till lotta big_smile
Haha tror ju iofs att det är lite större här ute på landet än i en lägenhet i Boxholm:P Men aldrig fel o sitta på varandra o ha det mysigt...roll

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

4 Inlägg
29 januari 2008
#125
Får en liten Charger 68:a va med?
Ingen styling eller multimedia, bara kroknäsa och låter som f.n...
/Danny smile

"The hard we do at once, the impossible just takes a slightly longer time"

1 072 Inlägg
29 januari 2008
#126
dfroberg skrev:
Får en liten Charger 68:a va med?
Ingen styling eller multimedia, bara kroknäsa och låter som f.n...
/Danny smile
Hoppas grillkalaset gäller alla lol


Bildrulle
499 Inlägg
29 januari 2008
#127
Sugen, men vet inte om bilen är driftsäker då, har haft lite motorproblem. Men hinner jag byta motor så lär jag dyka upp. Kan inte lova något dock.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 januari 2008
#128
Smajly skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Smajly skrev:

En fråga bara.. Får anmälda deltagare INTE veta i förväg om deras bil är godkänd för inträde eller ej eftersom ni ska ha norska Gatebil i griden för att sortera vad dom tycker ska komma in eller ej?
Om ni godkänner och dom nekar?

Kan man bara köra dit och se om man kommer in eller ej med bilen? Varför måste man isåfall föränmäla sig på sidan? Eller det kommer bli så att är du inte föränmäld finns det ingen chans att komma in med bil?

Är bilarna som ni har lagt in på websidan GODKÄNDA enligt era kriterier för inträde?
Jo det är så här, att dom som är föranmälda skickar in en anmälan antingen till mig eller Lotta och då kollar bägge vi upp bilen o ser om den "har det som krävs" för att få följa med in på området. Och eftersom vi gör detta åt Mantorp Park så har vi fått vissa specifikationer om vad som gäller hur dom ska se ut på ett ungefär, och på så sätt så kommer dom bli insläppta in på utställningsområdet utan o behöva åka förbi o hoppas på att få komma in:)
Hoppas jag skrev så du förstod?tongue klockan är rätt mycket just nu känner jag nämligen...tongue

Mvh Kalle
Okej, tack för svar..

ÄR dom bilarna ni lägger upp bilder med på eran websida godkända för inträde eller lägger ni upp ALLA som skickar in en bild?

Sorry om jag har lite underliga frågor men det är säker fler än jag som funderar. Ska inte anmäla mina egna bilar men de va tänkt med en lånebil..
Lånebil funkar med...ta en tjej som kör in den..hihi...tycker jag:P...saknas tjejer nu....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 januari 2008
#129
dfroberg skrev:
Får en liten Charger 68:a va med?
Ingen styling eller multimedia, bara kroknäsa och låter som f.n...
/Danny smile
släng in en anmälan hos oss....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 januari 2008
#130
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
men hallå kokobarn.. ja har ju varken barnbil, drift, eller strippbil, trodde de skulle vara en liten skön utställning med ju
Men johooo din tossetok!big_smile Klart det kommer o vara ren utställning oxå ju!wink För jag vet att jag själv är just nu väldans osäker på om jag kommer o köra ut bilen på banan...^^
CHICKENS!!!!!!!!lol
Till o med jag ska rulla ut min på banan:P...ett par rullar silvertejp att fästa fast fronten med sen..HAHAHA..det e värt att ta ut dem på bana...Nu snackar vi om skandinaviens fianste bana...inga problem att rulla ut dom där...har testat banan och det e så kul!!!Ni fattar inte vad ni missar GUYS:P

Vad var det jag läste...grillfest hos mig???Japp om jag hinner flytta te hus innan dess så e det inga problems Tobbe...annars plågar vi Kalle tycker jag och hans föräldrar...hahaha..Kalle bor ju kvar hemma juh:P...Så Kalle fram me grillen kvällen innan..du vet att vi har det nosrka tjejgänget med va???Dom är väl bjudna på grillning hoppas jag,vi måste ju ta väl hand om våra låååångrestna gäster=)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

2 644 Inlägg
29 januari 2008
#131
Jag och Tobbe (akakaboto) får stå och glänsa med bilarna på utställningen och skratta åt dig lotta när du kommer med din "nya lack" när du har motivlackat silvertejp och spricker i lacken och lite hängade plast och sådär smile

Johan Lindgren

1 779 Inlägg
29 januari 2008
#132
Lindgren_ skrev:
Jag och Tobbe (akakaboto) får stå och glänsa med bilarna på utställningen och skratta åt dig lotta när du kommer med din "nya lack" när du har motivlackat silvertejp och spricker i lacken och lite hängade plast och sådär smile
hahaha aah de tycker jag låter som en grym bra idé big_smile men får nog ta ut den å känna på några varv big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
#133
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
men hallå kokobarn.. ja har ju varken barnbil, drift, eller strippbil, trodde de skulle vara en liten skön utställning med ju
Men johooo din tossetok!big_smile Klart det kommer o vara ren utställning oxå ju!wink För jag vet att jag själv är just nu väldans osäker på om jag kommer o köra ut bilen på banan...^^
CHICKENS!!!!!!!!lol
Till o med jag ska rulla ut min på banan:P...ett par rullar silvertejp att fästa fast fronten med sen..HAHAHA..det e värt att ta ut dem på bana...Nu snackar vi om skandinaviens fianste bana...inga problem att rulla ut dom där...har testat banan och det e så kul!!!Ni fattar inte vad ni missar GUYS:P

Vad var det jag läste...grillfest hos mig???Japp om jag hinner flytta te hus innan dess så e det inga problems Tobbe...annars plågar vi Kalle tycker jag och hans föräldrar...hahaha..Kalle bor ju kvar hemma juh:P...Så Kalle fram me grillen kvällen innan..du vet att vi har det nosrka tjejgänget med va???Dom är väl bjudna på grillning hoppas jag,vi måste ju ta väl hand om våra låååångrestna gäster=)
hahaha!big_smile Hade nästa nglömmt att dom norska jentorna skulle komma med ju!wink klart att dom oxå får komma, om vi får plats!tongue Annars kanske vi kan vara på skolan dr farsgubben jobbar o ha en liten uppvärmningsträff inför allvaret!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
29 januari 2008
#134
ja norska brudar å grillfest tongue mumms..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 072 Inlägg
29 januari 2008
#135
Ja varför inte hyra lokal.. Låter som de blir många haha lol


1 752 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
#136
sik skrev:
Ja varför inte hyra lokal.. Låter som de blir många haha lol
Haha blir nog o höra med farsan om o hyra in sig på skolan där han jobbar verkar det som...big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
1 februari 2008
Trådstartare
#137
Hehe vart hos Lotta idag en sväng, fick en hel del gjort som vanligt tycker jag;) Kommer bli såååå sjukt det här tror jag!!big_smile Hoppas på många,många,många fler anmälningar!!smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
2 februari 2008
#138
Nu har ytterligare en kontakt med Mantorp varit men blir ett möte så fort Gatebil varit där.Vet att ett samman arbete med Chrizz är på väg att upprättas,får dock inte svar på PM man skickar te han,men men...upp till chrizz om han vill samman arbeta med oss:P...vi vill att han ska vara med men vi kan inte bestämma åt han...GGF är oxå tillfrågade för tjejernas del för både chrizz och GGF kan värva nya medlemmar under Gatebil:P...Det är ju en del av oss som tillhör dessa två....jag tillhör båda...fniss...ända som saknas nu är Garagetdekaler...fick mina från GGf häromdan och ska på bilen imorrn:P..öka säkert med 15 hk..skrattar...så se upp grabbar nu jädrans e det fart på bilen snart:P...fullt med dekaltrim:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Fotograf
1 000 Inlägg
3 februari 2008
#139
hur blir det med gatebil's dekal då?

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

3 113 Inlägg
3 februari 2008
#140
jag o mitt gäng kommer.. smile helt klart

Semper Fi


Sök