gjorde nyss en bild i photshop på hur ja ville ha bilen tills våren:) synd att det nog nästan är omöjligt:/ 19" på och spacers bak så dom kommer lite längre ut precis vid skärmkant:) Sen ganska låg;) typ däckkant- skärmkant. kan bara säga att den såg sjukt grym ut då:) men lär ju knappast vara möjligt att åka med. Men vi få väl se vad som händer:) Ska iaf fixa cirka 10mm spacers så jag få ut fälgarna lite mer:)
har varit och hämtat stolarna nu var inte så dåliga som ja trodde=) men visst dom va ju inte bra heller men få duga till den bilen de ska sitta i men kommer att klä om sittdynan och sätta lappar för dom andra hålen:)
SKA INTE VARA I SAABEN:)
Måttade lite spacers idag oxå och tycker inte de räcker med 10mm.. men få se lite hur jag ska göra:S
jaha nu har man kommit på ännu mer ideér och ännu mer jobb och ännu mer bekymmer;) Fast denna gången om utsidan;) Jo fakiskt har denna bilen en utsida oxå även fast jag bara ha sletet med inredningen nu ett tag;) Avslöja inte mer om de än så här få bli en lite överaskning sen.. Men kan ju säga att jag tror de kommer se lite udda ut och passa ganska bra ihop med temat på inredningen;)
Puh!! Gissa vad! Nu har jag suttit och läst igenom hela tråden och det ser riktigt bra ut! Udda men ganska coolt! Fortsätt nu så kanske man får se den live nån gång nu i år!
You haven't lived until you found something worth dying for!
Puh!! Gissa vad! Nu har jag suttit och läst igenom hela tråden och det ser riktigt bra ut! Udda men ganska coolt! Fortsätt nu så kanske man får se den live nån gång nu i år!
haha att du bara orka:) kanske få ser den?du få se den live om du är på rätt ställe.. Är mitt Projektarbete i skolan och de ska vara färdigt i mars och då ska de vara klart helst innan dess:P
Ser trevligt ut ditt bygge... Man får väl spana in det live nån gång. Du bor ju bara 3 mil från mitt....
haha att du bara orka:) kanske få ser den?du få se den live om du är på rätt ställe.. Är mitt Projektarbete i skolan och de ska vara färdigt i mars och då ska de vara klart helst innan dess:P
Ser trevligt ut ditt bygge... Man får väl spana in det live nån gång. Du bor ju bara 3 mil från mitt....
tackar:) jo de få du göra, japp nästan iaf;)
Nädå det är bara 3 mil jag bor inte i riktigt i Ronneby... Vi kan ta det nån dag framåt våren så kan du få provlyssna golfen oxå
tackar:) jo de få du göra, japp nästan iaf;)
Nädå det är bara 3 mil jag bor inte i riktigt i Ronneby... Vi kan ta det nån dag framåt våren så kan du få provlyssna golfen oxå
hehe jo då de är de=) jag bort inte riktigt i tingsryd.. min ryd finns ju inte med i listan hehe. Japp precis=)
Kolla mitt Projekt: SAAB ng900t - "devil eye project" Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
tufft! blir riktigt bra de här! ska man kunna fälla upp skärmen eller plocka av? eller ska den sitta så på heltid?
tackar.. Självklart kommer man kunna fälla upp skärmen.. mitt mål är att ha elektriskstyrning på den och när den är uppfälld ska de knappt synas att man har skärm i taket;)
Imorgon kommer jag frästen lämnar in en ritning på några plåtbitar som ska bockas och klippas till. Som ska sitta till upphängningen av skärmen:) Nu kommer de nog inte inte uppdateras så jätte ofta som de gjorts innan för nu börja man skola... trist:P