du är helt sjuk! så otroligt snyggt de har blivit, o riktigt bra lösning på motorn till skärmen! hur gick de med elhiss knappsatsen? fick du en knapp o funka? inte så svårt o få de o funka, bara o veta vilken kontakt o botten
Snyggt, vet av erfarenhet att det ligger mycket tid bakom modifieringen av konsollen. Kommer att bli skitsnyggt med rostfria läskhållare
Vad hände med lacken?? Tyvärr så är det bara att bita ihop och göra om Men du ska se att det går bättre nästa gång
// Victor
Senast redigerat av VictorW (28 februari 2009)
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
du är helt sjuk! så otroligt snyggt de har blivit, o riktigt bra lösning på motorn till skärmen! hur gick de med elhiss knappsatsen? fick du en knapp o funka? inte så svårt o få de o funka, bara o veta vilken kontakt o botten
Mvh Patrik
håller på med knappen fortfarande.. inte så svårt? jo de är svårt tänker ju inte använda en ful hissknapp:) ska använda on off knappen som man stänger av elhissarbak. fast jag ska flytta fram den jämte lock knappen så blr nog lite mek;)
Snyggt, vet av erfarenhet att det ligger mycket tid bakom modifieringen av konsollen. Kommer att bli skitsnyggt med rostfria läskhållare
Vad hände med lacken?? Tyvärr så är det bara att bita ihop och göra om Men du ska se att det går bättre nästa gång
// Victor
tackar jo de är jävligt mycket jobb.. men efter att ha moddat ett par mitt konsoler så går de rätt bra=) allt va bra tills jag ska skulle lägga sista lagret klarlack då bara reste sig alltting:S fattar inte ett skit varför men är väl bara att ta nya tag och göra om
Nu har jag fått till lacken.. kunde våtslipa väck de sista lagret klarlack som restee sig så slapp lacka om allt igen! nu har jag bara mittre mittkonsol och bakre mittkonsol kvar att lacka få bli nästa helg:) Så idag har jag lackat, plastat, spacklat och slipat:P sen bytte jag ut min gummidamask till växelspaken mot en i skinn blir nog rätt mycket snyggare;)
plastat:)
ska ju ner en ganska lång bit oxå:P
något sånt här kommer de bli sen då:)
lackat:)
så imorgon kan man montera ihop de kanske;) har ju tre dörrsidor som ska monteras ihop oxå så få se hur mycket jag hinner:)
skinndamask få duga tills man orka bygga om till 9-3 grejor:)
Börjar se RIKTIGT bra ut nu! Gillar skarpt din mittkonsoll! Men ska du verkligen ha dom där rostfria hållarna där? Tror det blir snyggare utan dom faktist, om du nu inte lyckas få dom att smälta in riktigt bra.
har inte hänt så jätte mycket:P satt ihop tre dörrsidor och monterat in högtalarna fram och monterat mittkonsol:P men kan väl lägga på någon bild på de;)
19" fälgar, twinpipe, lätt tonade rutor, cleant tanklock, bara 9-3 bakluckan som fattas troligtvis blir de inte dotz fälgarna för dom bli för dyra men kommer nog bli något liknade iaf=)
Väldigt fint och snyggt jobb så här långt, gissar att det blir lika bra om inte bättre framöver! Kul att se någon som har idéer om allt och vågar testa. Ska följa detta till färdigt resultat. Lycka till! /Johan
hur går de med brytaren? o äntligen kommer min efterlängtade läder damask så nu behöver jag inte tjata mer på dig! tror du att du hinner få henne klar på 18 dagar då?
Jag röstar för att du vistas mindre här och mer i ditt garage, så du hinner färdigt med bilen
Ser fortfarande riktigt bra ut!!
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
hur går de med brytaren? o äntligen kommer min efterlängtade läder damask så nu behöver jag inte tjata mer på dig! tror du att du hinner få henne klar på 18 dagar då?
Mvh Patrik
jo de går väl sådär:P helt klar blir jag nog inte men körba iaf
Jag röstar för att du vistas mindre här och mer i ditt garage, så du hinner färdigt med bilen
Ser fortfarande riktigt bra ut!!
// Victor
röstar med för de.. men idag var jag nästan tvungen att stanna inne.. håller på att göra skriftliga grejor till projektarbetet i skolan.