Vad har du nu i gärningarna eftersom du vill sälja baksätet med mittkonsoll? Starkt jobbat du har fått mkt gjort! Ses ev i blekinge!
hehe måste ju lätta bilen kan ju inte ha hur mycket grejor som helst:) sen om jag ska tävla så kommer jag i en annan klass bara för att jag har 8" där skulle jag tro..
Fick inte mitt paket från bejoken idag va rätt förbannad för det.. Ringde dom och undrade hur de gick med paket.. Och då hade de inte skickat iväg pakete ännu... Men skickade det idag så ska har de hemma imorgon så jag kan börja dra kablar i strumpa:)
byggt fäste till sidorna.. 1 mm plåt.
klätt sidan=)
börja se vettigt ut nu:)
rättså bra passform blev de:) den lackade biten där kommer oxå kläs i mocca:)
duger till den som ska ha det=)
här ser ni m8" insex som sidan sitter fast med.. blev väl rätt hyfsat tycker jag:)
japp exakt bejoken har jag beställt.. dom är billiga med sina strumpor=) riktigt billiga:) sen frakt+ postförskott 150 kr så bara beställa lite löna ju inte sig;)
gjort en baksida nu skulle igentligen haft något över lyset och allt oxå men ska ju på en sida där sen ändå så kommer ju inte synas:)
inte nöjd med detta men få vara så här tills vidare iaf:)
ah snyggt:D förutom fästet till säkringsplattan!!! den ska jag klä eller lacka svart ser förjävligt ut:)
jaha här ska ett slutsteg sitta.. Börja bli bråttom det få bli bland de första grejor jag gör imorgon efter jobbet:)
Böjra bli lite småstressigt och få de relativt klart tills på lördag så jag kan provspela:) men ska nog gå:) koppla inte in framsystemet tar bara mina 6x9 så länge så jag kan lyssna lite på musik på vägen dit:)
Blev ganska lyckat i lördags!! Kom på 1a plats i rookie klassen:) Fick 18 poäng av 20 på installationen.. pga bygget var ju bara halvfärdigt.. Sen spelade jag 137 db med musik 140 med ton.. Men högre ska jag spela:) steget måste nog ställas in med pillade lite på det innan idag och tyckte det blir mer tryck i det.. men svårt och säga=)
nu ska den ut.. Intresserad av den skicka ett PM!
någon som har ett jätte billigt plysch baksäte?
inte undra min framhögtalare har varit lite små luriga!! skruven till mittkonsolen... Så kan de gå när man ska stressa och inte tänker.. Få bli nya seriösare kablar dragna sen..
framsystem och baksystem steget kommer sitta här.. Stegen skruvas dit med gummibrickor i mellan låda och steg:)
bli enkelt och justera steget sen genom skidlucka:)