2084
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

993 Inlägg
1 februari 2008
Amit skrev:
Styr ihop ett möte med folk som vill hjälpa till och organisera..

slå alla kloka huvud ihop och kom fram till några vettiga lösningar.

jag kan erbjuda med käk och plats på min Restaurang.

Japp. Gör som Amit säger, om ni vill ha de lyckat..

188 Inlägg
1 februari 2008
Kan skriva upp maj om jag blir godkänd. men jag kommer och glida in i kön i k-stad om det går bra .
Mvh Pidde

firefighter
85 Inlägg
1 februari 2008
`^SnOwi^´ skrev:
Digital_Kicker skrev:
Ja men kom med förslag då! Jag försöker hjälpa till så mycket jag kan!, sen att det kommer någon och gnäller sen så blir man lite less!. Vill absolut inte bråka eller tjafsa med någon!. Men 100 bilar går ikke att köra med!

Jag kan inte komma på nåt mkt bättre själv faktiskt ! Men tycker inte att du har kommit med något bra hittils. Okej ! Jag är inte heller ute efter att tjabba men tycker att vi borde ändå kunna samsas om nåt bra ? Jag tycker vi borde ha ett möte om detta. Jag ställer mer än gärna upp och hjälper till med vad som helst ! Nej, helt rätt. 100 bilar kommer aldrig att funka. Precis som det blev sagt här innan i forumet, vi kommer att ha polisen i hälarna direkt. Och det funkar inte med så många bilar gällande plats å så.

asså nu är det ju bara så som kicker skriver att 100 bilar funkar inte å då måste man plocka bort. jag undrar fortfarande vart dem 80!? andra personerna som e med på touren håller hus. dem har skrivit ett inlägg "jag e med" sen inte nånting. å vad det gäller andra klubbar som tänkte följa med så får dom väl fixa nåt annat. det funkar ju inte. fattar ju vilken nöt som helst.. P.G.A intresset som blev på denna touren så får ni väl helt enkelt göra om anmälningen. det vore ju det lättaste med. sätt ett maxantal. man ser ju då rätt snabbt vilka som är med på tråden och vilka som bara skrivit 1 inlägg. sätt kategori styling och uppåt så sållar man bort ett par bilar till. när listan är full så fyller ni på med en reservlista. 1 månad innan touren går av stapeln så måste man 100% bekräfta sin plats och gör man inte det så får en reserv gå in. svårare än så är det ju inte. å man behöver ju inte sätta stylingkategoru heller om man inte vill.. först till kvarn bara funkar ju åxå.

samtidigt är det surt att behöva göra såhär men det känns som att det inte finns så många andra alternativ. om jag är helt ute å cyklar får ni gärna skriva det men jag tycker ju själv att det låter rätt så bra wink
Senast redigerat av Beeme (1 februari 2008)

Civilekonom
135 Inlägg
1 februari 2008
skulle inte crew själv först rensa på listan på något sätt...eller d kanske de bestämmer först efter de haft möte big_smile....

313 Inlägg
1 februari 2008
om ni vill ha fler representanter för hässleholm kan jag ställa upp!!om det är till någon hjälp. känner den staden mkt väl.

MOR åt gröt,FAR åt helvete!

119 Inlägg
1 februari 2008
Kajlie skrev:
Vi håller på o rensa listan på folk som inte har bilar online osv för att slippa alla som inte är aktiva här inne.
Man kommer få ett nummer sen och vid start kommer vi stå och pricka av bilar som är anmälda.
Så man MÅSTE vara medlem på g.org för att vara med på listan smile Så vi har en hum om hur många som kommer.

När får vi se den listan då?big_smile

Malmöit

firefighter
85 Inlägg
1 februari 2008
Topman_1 skrev:
Kajlie skrev:
Vi håller på o rensa listan på folk som inte har bilar online osv för att slippa alla som inte är aktiva här inne.
Man kommer få ett nummer sen och vid start kommer vi stå och pricka av bilar som är anmälda.
Så man MÅSTE vara medlem på g.org för att vara med på listan smile Så vi har en hum om hur många som kommer.

När får vi se den listan då?big_smile

den kommer nog snart.. är ju faktiskt 6 månader kvar till touren wink kajlie är en upptagen man.. haha

Kör med audi :P
53 Inlägg
1 februari 2008
ja kan också vara med som representant för hlm känner också staden väl  jag hoppas fortfarande jag får vara med på touren sett fram emot den sen ja skrev upp mig har även avbokat annat för att vara med... Jag tycker ni ska göra en ny lista och låta folk skriva upp sig igen är de verkligen intresserade så skriver man upp sig igen tror en del kommer att försvinna på de viset.sen vad räknas som stylade bilar att dem är pimpade så mkt att inte en del på bilen är orginal eller är det en bil där man bytar vissa saker för den ska vara cleanare? MVH Larsson

man måste ha motgångar,
för att uppskatta det fina med livet :P

440 Inlägg
1 februari 2008
håller med alla:) tycker det låter som 100 bilar blir jävlig jobbigt att hålla reda på:P hehe men en 50-60st max borde nog funka??  llåter bra med att ni ska skicka runt pm till alla sen så det rensas bort lite:)  mvh jim

jim ..

36 Inlägg
1 februari 2008
Kommer det finnas någon resevlista för alla katogerier eller träffen är ändrad till styling träff?

Borde igentligen inte vara så svårt även om det blir många bilar, raggarna klarar juh det så varför skulle inte vi göra det då?wink

Vill också tillägga att även om jag blir struken från listan så ställer jag gärna upp och hjälper till i Hässleholm om det behövs.

3 722 Inlägg
1 februari 2008
SuzyQ skrev:
Kommer det finnas någon resevlista för alla katogerier eller träffen är ändrad till styling träff?

Borde igentligen inte vara så svårt även om det blir många bilar, raggarna klarar juh det så varför skulle inte vi göra det då?wink

Vill också tillägga att även om jag blir struken från listan så ställer jag gärna upp och hjälper till i Hässleholm om det behövs.

Kan ju säga som så att din bil lär ikke bli struken!

31 Inlägg
1 februari 2008
skriv upp mig, lätt ja ska med... kommer köra min corvette c4

31 Inlägg
2 februari 2008
hur ser de ut på fronten för dom som e godkända för att köra med?

3 722 Inlägg
2 februari 2008
lappen83 skrev:
hur ser de ut på fronten för dom som e godkända för att köra med?

Vet ej! Kajlie är svår att få tag i!,

188 Inlägg
2 februari 2008
när får man veta att man är med på listan

Sempre Inter
537 Inlägg
2 februari 2008
lugna er gott folk de är mycket att göra oc h 6månader var.

Elvis
HPC KayTown

3 722 Inlägg
2 februari 2008
Jag är klar med min del av listan. väntar som sagt på Kajlie och hans halva. Sen kollar vi igenom dom.

Godsägare
264 Inlägg
3 februari 2008
Persson_turbo vill anmäla sig. han kan inte logga in här. så jag anmäler han...

-=Mr SLIR=-

firefighter
85 Inlägg
3 februari 2008
Mobilsvar skrev:
Persson_turbo vill anmäla sig. han kan inte logga in här. så jag anmäler han...

inga fler anmälningar tas in för tillfället. men håll koll på tråden så kanske det kommer tillfälle längre fram.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
3 februari 2008
nej va tråkigt att vi måste skära ner bland bilarna:(

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Sök