2908
Sök

Varning virus!

583 Inlägg
12 januari 2008
Trådstartare
http://myspace.opendns.be/PIC30920.jpg-myspace.co

om ni får den länken på msn ska ni INTE ladda hem och öppna den filen för det är ett virus. Jag såg när jag kollade upp filen själv att de va en "ms-dos application" dvs ingen bild...

EDIT: tog bort "m" från com... -,-
Senast redigerat av Skyline_dennis (12 januari 2008)

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Medlem 5280
552 Inlägg
12 januari 2008
kanske inte så smart att skriva hela länken då? För nu sprider du ju virus

583 Inlägg
12 januari 2008
Trådstartare
ScottaN skrev:
kanske inte så smart att skriva hela länken då? För nu sprider du ju virus

kanske... men om nån är så dum att dom klickar på den när jag varnar som får dom skylla sig själv wink

CarCass
627 Inlägg
12 januari 2008
haha, mesigt virus

Join the Evolution

Muttley
12 januari 2008
vi kanske borde klistra en "virus" tråd? för de är hur många sådana varningar som helst, typ finns miljontals virus här i cybervärlden.

3 059 Inlägg
12 januari 2008
StaunteD skrev:
haha, mesigt virus

De va ju ett jedra bra inlägg.. helt kanonbra..

Istället kanske du skulle kunna förklara dig. Du är tydligen en av dom som tagit imot o kollat på de.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
13 januari 2008
inga mer virus trådar snälla ?
virus är inge farligt, och du har säkert viruspogram....  roll

57 Inlägg
13 januari 2008
seriöst, anti-virusprogram är för pussys.. man håller själv koll på in/ut-trafiken, de e ju inte direkt svårt att se vad som inte hör dit om man säger så... antivirusprogram slöar ner datorn en väldig massa, men om man nu måste ha ett så rekomenderar jag starkt nod32 (finns serials till de ÖVERALLT på nätet + att det tar väldigt lite processor aktivitet)

"fattar inte hur du kan upploada med din afrikanska adsl uppkoppling. tankar i 20kb/s, skandalöst. tankar fan snabbare från en chinesefarm som spelar wow och tankar 10 filmer från sin polare."

583 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
knugis skrev:
seriöst, anti-virusprogram är för pussys.. man håller själv koll på in/ut-trafiken, de e ju inte direkt svårt att se vad som inte hör dit om man säger så... antivirusprogram slöar ner datorn en väldig massa, men om man nu måste ha ett så rekomenderar jag starkt nod32 (finns serials till de ÖVERALLT på nätet + att det tar väldigt lite processor aktivitet)

Här har vi en person som tänker precis som mig. yikes

57 Inlägg
13 januari 2008
Skyline_dennis skrev:
Här har vi en person som tänker precis som mig. yikes

wink

"fattar inte hur du kan upploada med din afrikanska adsl uppkoppling. tankar i 20kb/s, skandalöst. tankar fan snabbare från en chinesefarm som spelar wow och tankar 10 filmer från sin polare."

9 108 Inlägg
13 januari 2008
Har inte heller något antivirusprogram, har man bara lite koll på vart man trycker så är det inga problem. Sedan var det ju inte det smartaste draget att posta länken i förstainlägget hehe, många trycker säkert innan dom läser. Låser här.

Sök