Finns bara en som kan få en basgitarr att sjunga på detta viset - Joey DeMaio (Manowar)
Håller dock ej med. Manowar Sammabasgång & sammatrum gång oftast hela låtarna långa MEN Manowar har riktigt goa basgångar desutom! Men en som gör den låten bättre på bas är Yngwie Malmsteen. Han gör den helt ortoligt. Visst yngwie är jobbig & tråkig skala efter skala men just denna gör han suverän
Mike Terrana = Världens bästa trummis? Såg han live i somras på Sweden Rock, så jävla grym!!!
Du , Där måste ja fan hålla med om att han Var GRYM! . Inte sett nå bättre faktiskt . han gillade ja! Edit: Ett annat klipp på honom
Såg han också på sweden rock han har ju lätt världens coolaste stil då han spelar iaf!!
Senast redigerat av Sushikocken (15 januari 2008)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
joey jordison är enligt mig och många många andra bland dom bästa och snabbaste trummisarna i världen. han håller inte på å kör trumsolon.. synd bara att han spelar i ett jävligt dåligt band nämligen slipknot.
han är nog den enda som jag sett som sitter å dyng headbangar samtidigt som han spelar sen att han är 100% felfri när han har en konsert är ju ett +
Sen har vi Roadrunner united ett band som består av dom bästa av dom bästa i princip Bla sångaren och gitarristen från Trivium MM trummisen är inte dålig heller
joey jordison är enligt mig och många många andra bland dom bästa och snabbaste trummisarna i världen. han håller inte på å kör trumsolon.. synd bara att han spelar i ett jävligt dåligt band nämligen slipknot.
han är nog den enda som jag sett som sitter å dyng headbangar samtidigt som han spelar sen att han är 100% felfri när han har en konsert är ju ett +
Visste att någon skulle komma upp med Joey, han är GRYM!, och kommer alltid att vara det!
det där medleyt ska tydligen vara me i Guitar Hero
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Sen har vi Roadrunner united ett band som består av dom bästa av dom bästa i princip Bla sångaren och gitarristen från Trivium MM trummisen är inte dålig heller