3783
Sök

Bilen stulen och smälld :(

1 436 Inlägg
13 januari 2008
Lider med dig! Lider med dig...

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
13 januari 2008
Ja, tråkigt att läsa hmm Synd på en sån fin bil. Fan att folk inte kan skilja på ditt och mitt!

Jag älskar verkligen mitt låsta varmgarage <3
Senast redigerat av Edil_ (13 januari 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Almännt tokig
481 Inlägg
13 januari 2008
nej va tråkigt. hoppas den går att fixa då den såg väldigt fin ut....... sad

Inline sixes ist sie scheisse.......

Rörpulare
1 453 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Tack allihopa sad värmer lite iaf! Kollade in under huven de som gick och de verkar inte som kylaren har flyttat sig knapp utan har mest tagit tag i fronten samt lås mekanismen så man hoppas ju att dom kan göra nåting

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

741 Inlägg
13 januari 2008
När det handlar om en så pass gammal bil som din bmw (1989) så kommer dom lösa in den.. Min gammla saab 9000 från -97 körde jag av vägen med, det enda som gick sönder på den var den högra kjolen och avgassystemet knäckt.. Dom löste in bilen istället för och laga den för 1/5 av vad bilen är värd..

Frågade varför dom ville lösa in bilen och inte laga den istället, svaret var att dom vill få bort dom äldre och mindre säkra bilarna från vägarna :-/

Fast iofs jag har Länsförsäkringar vet inte hur andra företag tänker smile

191 Inlägg
13 januari 2008
ja de är väll bara å hoppas på att de skadade sig...

582 Inlägg
13 januari 2008
Du kan ju begära pengar att laga den själv med vore synd att skrota en så fin e30. Det är ju trots allt din bil o dom jävlarna på försäkringsbolaget ska man inte lyssna på allt för mycket!!

hej

Rörpulare
1 453 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
HayesNine skrev:
ja de är väll bara å hoppas på att de skadade sig...

Skoja inte... fan hade gärna velat se nån ligga bakom ratten för att sedan dra till huvet några ggr till... mitt i kolfiber delarna..

"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Rörpulare
1 453 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
jes skrev:
Du kan ju begära pengar att laga den själv med vore synd att skrota en så fin e30. Det är ju trots allt din bil o dom jävlarna på försäkringsbolaget ska man inte lyssna på allt för mycket!!

Nee absolut sak göra så mkt som möjligt för att få tillbaka den iaf...
Vill inte att e30 bilarna ska bli så få dom redan är hmm

2 079 Inlägg
13 januari 2008
riktigt synd, hoppas att det inte var för stora skador, och att allt löser sig smidigt

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Rörpulare
1 453 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
Vet nån hur lång tid de tar innan man får veta ca om den löses in eller så?`//tommy

Sök