2580
Sök

Första bil?

V-Power
1 186 Inlägg
14 januari 2008
camaro67 skrev:
Konbanan skrev:
camaro67 skrev:

Haha, nej inte idag. Nu mår jag bra igen big_smile

Hahah ja de va väl lite förkylning där vi juletid big_smile

Är inte den oxå bra den Pontiac Fiero? billig ju...

Fieron kan ju vara kul åxo. Mittmotor men de är ju bara en 6:a sad

bara en 6:a big_smile hahah

Killen ska väl ha råd o tanka den oxå. Min e bara en 4:a tongue

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Mr.RoadRage
428 Inlägg
14 januari 2008
Jag hade tagigt 850R! Den hade du kunnat lita på mer en en S40T4 när/om den hade kommigt upp i lite mil

T4 17.000mil...........nja....... tror inte det 850 med 20.000mil, inge problem, så känns de för min del iallafall, men det är väl en smaksak, visst S40 känns kanske mer modern, men en 850 mer rubbust!

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 januari 2008
Mangeman skrev:
Jag hade tagigt 850R! Den hade du kunnat lita på mer en en S40T4 när/om den hade kommigt upp i lite mil

T4 17.000mil...........nja....... tror inte det 850 med 20.000mil, inge problem, så känns de för min del iallafall, men det är väl en smaksak, visst S40 känns kanske mer modern, men en 850 mer rubbust!

Håller med.

Eller en ruggigt fin och välutrustad 850 T5'a funkar fint den med smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Meister
6 763 Inlägg
14 januari 2008
Konbanan skrev:
camaro67 skrev:
Konbanan skrev:

Hahah ja de va väl lite förkylning där vi juletid big_smile

Är inte den oxå bra den Pontiac Fiero? billig ju...

Fieron kan ju vara kul åxo. Mittmotor men de är ju bara en 6:a sad

bara en 6:a big_smile hahah

Killen ska väl ha råd o tanka den oxå. Min e bara en 4:a tongue

Jo men de jag har länkat till kan man köra på litern om man är snäll tack vare insprutning. så de är ju inte så farligt.  Men sen kan de ju rinna iväg om man sätter igång att gasa big_smile

6 Inlägg
14 januari 2008
Köpte mig en Saab 9-3 Aero som första bil för 68 000 med ganska mkt pruting...! Jävligt skön bil med ganska mkt drag i och finns även stort utbud av stylingprodukter... Kan jag varmt rekomendera..!

V-Power
1 186 Inlägg
14 januari 2008
MaCce_89 skrev:
Köpte mig en Saab 9-3 Aero som första bil för 68 000 med ganska mkt pruting...! Jävligt skön bil med ganska mkt drag i och finns även stort utbud av stylingprodukter... Kan jag varmt rekomendera..!

Jävligt häftig förstabil du har! Hur hänger körkortet? big_smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Full gas spar tid! ;)
284 Inlägg
14 januari 2008
en BMW utan tvekan.. men en 5-serie... tongue

187 Inlägg
14 januari 2008
Nu blir jag förmodligen lynchad...
men detta eviga propagerande för bakhjulsdrift, visst det är kul om man är sysslolös och vill leka av sig i en kurva eller liknande. Men hur ofta gör man det?

Vid normalkörning vid speciellt halka är bakhjulsdrift inget annat än ett djävulens påfund, helt allvarligt talat.

Full gas spar tid! ;)
284 Inlägg
14 januari 2008
viktore skrev:
Nu blir jag förmodligen lynchad...
men detta eviga propagerande för bakhjulsdrift, visst det är kul om man är sysslolös och vill leka av sig i en kurva eller liknande. Men hur ofta gör man det?

Vid normalkörning vid speciellt halka är bakhjulsdrift inget annat än ett djävulens påfund, helt allvarligt talat.

sant.. men om jag måste välja på å få oväntad sladd me hondan eller bmwn så väljer jag bmwn utan att tveka då de e lättare att reda ut en skadd me bakjulsdrift... å de kan man disskutera till dödagar..

6 Inlägg
14 januari 2008
Konbanan skrev:
MaCce_89 skrev:

Tack tack..! Tycker att den är riktigt okej faktiskt!! Är bra kraft i den redan orginal men med ett chip går de ännu bättre..!! Körkortet hänger fortfarnade kvar fast ibland går det nog lite för fort...!haha big_smile Åker du då??

V-Power
1 186 Inlägg
14 januari 2008
MaCce_89 skrev:
Konbanan skrev:
MaCce_89 skrev:

Tack tack..! Tycker att den är riktigt okej faktiskt!! Är bra kraft i den redan orginal men med ett chip går de ännu bättre..!! Körkortet hänger fortfarnade kvar fast ibland går det nog lite för fort...!haha big_smile Åker du då??

Ah jag kör en 9000 2,3i CD för att hålla ner hastigheten så mycke som möjligt tongue

Blir kanske en 9-5 Aero sen smile O lite nordic nordic... uhr

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Avstängd
6 Inlägg
14 januari 2008
första bil!!   65lax  när man får körkort vill man vell leka lite o de e ju lättast med bakhjuls drift.       ja säger köp en gammal VOLVO 240 el någe liknande    du har ju kanske 55lax kvar som du kan fixa bilen med  =P

yoyo vill du se vad en 13åring kan göra ni kanske inte tkr de e mkt men de e kul som ***

6 Inlägg
14 januari 2008
Konbanan skrev:
MaCce_89 skrev:
Konbanan skrev:

Ah jag kör en 9000 2,3i CD för att hålla ner hastigheten så mycke som möjligt tongue

Blir kanske en 9-5 Aero sen smile O lite nordic nordic... uhr

Okej okej.. härligt..! Men 9000 gå också bra den med eller?? haha.. Inte åkt dit någon gång alltså..? Jag valde faktiskt mellan 9-3 aero eller 9-5 areo men blev 9-3... Men 9-5 är riktigt snygg den med faktiskt!! Får bli det nästa gång... tongue

217 Inlägg
14 januari 2008
köp en bmw eller 200sx tycker jag ialla fall båda är bra bilar..

Sök