2255
Sök

Ni som gillar gammal 80tals rock

95 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
jag personligen älskar gammal rock och ni som gör det också kommer uppskatta detta klippet smile  det är varenda gammal rock legend som gör en låt tillsamans, hear n aid till förmån för att rädda barnen

Titta och njut smile  http://www.youtube.com/watch?v=HxiJVj8Dy9c

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
15 januari 2008
Klippet låten visar rankades och visades som topp 40 på MTV för några veckor sedan - de absolut sämsta rocklåtarna

Rocklegender intervjuades och skämdes för att ha medverkat... stå i en hög och skrika vi är stjärnor ger dåliga vibbar när folk svälter, om man ska sammanfatta lite ur vad som sades i programmet.

Anser för egen del att låten solklart hör hemma på sämsta listan, bättre låtar finns det gott om.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
15 januari 2008
För mig, den bästa rock är från 60-70 tal där det finns många som jag inte kan glömma på grund av att det var min tid av modern musik.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

514 Inlägg
15 januari 2008
Riktigt bra artister med där! Dock så kan nog själva låten diskuteras smile

old volkswagens never die they just get lower

Dieselgypsy
538 Inlägg
15 januari 2008
Gammal musik är alltid bättre eftersom vi enbart minns dom bra låtarna wink

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

95 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
SaabLejon skrev:
Klippet låten visar rankades och visades som topp 40 på MTV för några veckor sedan - de absolut sämsta rocklåtarna

Rocklegender intervjuades och skämdes för att ha medverkat... stå i en hög och skrika vi är stjärnor ger dåliga vibbar när folk svälter, om man ska sammanfatta lite ur vad som sades i programmet.

Anser för egen del att låten solklart hör hemma på sämsta listan, bättre låtar finns det gott om.

till å börja med vem bryr sig vad MTV listar för något?!?

visst är inte texten den bästa ( tror det var dio som gjorde texten ) det jag gilalr med den är att det är kul att se alla mina idoler sjunga.. det är ju bra när dom sjunger själva..  refrengen när alla sjunger samtidigt är ingen höjdare
Senast redigerat av Abbster (15 januari 2008)

173 Inlägg
15 januari 2008
Skulle göra allt för att få vara mellan 18-20 år på 80 talet :>. Så mycket bra musik. Sen att den där låten är lite överskattad för att alla kända var med tongue.

De där rock rösterna passar inte ihop :<, alla har nått eget som man inte kan sätta fingret på.
Alltså, skit bra ensam, dåligt tillsammans :>

173 Inlägg
15 januari 2008
SaabLejon skrev:

Jag såg det där programmet. Fyfan va dåligt det var :S.

De som kommenterade var ju sjukt tröga :S, visst var många saker rätt men långt ifrån allt....

Makaronborrare
993 Inlägg
15 januari 2008
SaabLejon skrev:

MTV borde fan skämmas själva som la ner Fuzz. Enda programmet där man kunde få höra lite brutal musik iaf

Dalarna
156 Inlägg
15 januari 2008
man vill inte höras ''brutal'' musik...

Dalarna

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
15 januari 2008
glöm inte Headbangers ball:P eller är det ztv? nä?
Iaf. 80-talets bästa album släpptes:
1983: Kill 'em All
1984: Ride the Lightning
1986: Master Of Puppets
1988: And Justice For All
Samtliga av Metallica.

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

Makaronborrare
993 Inlägg
15 januari 2008
pumpan skrev:
man vill inte höras ''brutal'' musik...

Jo det vill rätt många men det är ju en smaksak tongue

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
15 januari 2008
tyckte den lät lite egotrippad emot slutet tongue

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
15 januari 2008
Cloudsurfer skrev:
Samtliga av Metallica.

Det jag menar för mig är från ca 65 med alla Engelska rock musiker som man inte hör så mycket idag special från Elvis som startade hella rock musik i sin tid. Han var Kung i det och därefter startade många Engelk grupper med rock musik.
Idag för mig, det som finns många gånger är folk som bara skriker i mikrofonen att man inte förstor vad dom säger. Jag kalla det för brus musik, det finns som är bra idag men tyvär inte så många och så bra som fanns på 70-80 talet.
ibland lyssnar jag mina gamla originall skivor, det är som att backa 35 år tillbaka i tiden, underbar.

198 Inlägg
15 januari 2008
Abbster skrev:
jag personligen älskar gammal rock och ni som gör det också kommer uppskatta detta klippet smile  det är varenda gammal rock legend som gör en låt tillsamans, hear n aid till förmån för att rädda barnen

Hell ya! Mer hård rock åt folket cool

58 Inlägg
15 januari 2008
Hahaha, var ju riktigt kul att se, sen så har ju den lille mannen med den stora rösten gjort betydligt bättre låtar.

Den som har mest prylar när han dör, VINNER!

58 Inlägg
15 januari 2008
Cloudsurfer skrev:
Samtliga av Metallica.

När dom la ner haedbangers ball dog Mtv och har varit stendött sen dess. Plektrum heter det på ztv som spelar bra musik. Har inte ztv längre.

Den som har mest prylar när han dör, VINNER!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
15 januari 2008
Här har vi någonting gott., jag får gåshud när jag lyssnar många av dom.
http://www.youtube.com/watch?v=mc5sDt4ppnE

281 Inlägg
15 januari 2008
HEATSEEKER skrev:
Abbster skrev:

Hell ya! Mer hård rock åt folket cool

Jag diggar gammal pudel-hårdrock jag med, det var en den tiden dom bästa låtarna skrevs.
cool cool cool

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !

Sök