Men du ritar av bilder direkt? Utan att manipulera? Jag tolkar reflektionen på huven som träd i bakgrunden
tackar:) vad menar du med manipulera? japp, det var det man skulle tolka det som också;)
Med att manipulera menar jag att man tar bort saker som egentligen inte finns där (t.ex. om man tar bort träden i bakgrunden borde även reflektionen av dem försvinna).
Nu blev bilden väldigt bra ändå, detta är bara saker som jag fått lära mig.
Men du ritar av bilder direkt? Utan att manipulera? Jag tolkar reflektionen på huven som träd i bakgrunden
tackar:) vad menar du med manipulera? japp, det var det man skulle tolka det som också;)
Med att manipulera menar jag att man tar bort saker som egentligen inte finns där (t.ex. om man tar bort träden i bakgrunden borde även reflektionen av dem försvinna).
Nu blev bilden väldigt bra ändå, detta är bara saker som jag fått lära mig.
mm jag tänkte allt på det, men ville ha med reflektionerna från träden för att man skulle få nån känsla av hur omgivningen såg ut ändå:) blev charmigare så tyckte jag:)
Fan va alla är bra på att rita då:) Själv ritar man som en kratta;) men ingen som är bra på att rita döskallar? Skulle vilja ha några att välja mellan för ska tattuera nått inom en framtid:)
Bättre vita segel på Nilen än fem fisande svullon i bilen.