Gillade Opel Kadetten samt CRX:en bäst Har själv försökt mig på att rita förvrängda bilar, men de blir inge bra Ingen speciell teknik du använder dig av? Eller är det bara ren fantasi Man vill ju gärna lära sig så men det är väl bara o öva som vanligt antar jag haha...
Gillade Opel Kadetten samt CRX:en bäst Har själv försökt mig på att rita förvrängda bilar, men de blir inge bra Ingen speciell teknik du använder dig av? Eller är det bara ren fantasi Man vill ju gärna lära sig så men det är väl bara o öva som vanligt antar jag haha...
Alla mina förvrängda bilar kommer ut på A4-arket av ren fantasi (CRX:n på ett A3-ark). Det finns säkert någon teknik men inget som jag använder mig av, så det är övning som gäller för att få till det. Gillar även dina bilder mycket skarpt.
Men tack ska du ha för att du gillar mina bilder och lycka till med tecknandet av förvrängda bilar!
Orka va bäst!! fan vad cleana bilder, märks att du kan det du gör. Inte bara på att det blir bra bilder, utan linjerna är ju som de ska och sitter där de ska, propotionsenligt och allt! keep it up!
Orka va bäst!! fan vad cleana bilder, märks att du kan det du gör. Inte bara på att det blir bra bilder, utan linjerna är ju som de ska och sitter där de ska, propotionsenligt och allt! keep it up!
Tack "Alister" för den otroligt fina kommentaren!!! Det gör mig ännu mer motiverad till att fortsätta med att teckna!... Tusen tack åter igen!