3227
Sök

Garagets Mc tråd?

1 217 Inlägg
19 januari 2008
FireTraXX skrev:
blacken skrev:
_Wallis_ skrev:
Finns bara en ultimat hoj för er som gillar fart.
Marine Y2k
Jet motor från en rocyrocye helikopter...

Ja det skulle vara kul att ha en sådan. smile Men hur fasen får man en sådan godkänd hos SPB??. Ganska så omöjligt skulle jag misstänka. sad

http://youtube.com/watch?v=zgV7XFREpgg

Går det ens köra ordentligt på bana med en sådan leksak? tvivlar starkt, verkar vara byggd för att gå rakt fram..

Jay Leno(eller va han heter) har 2 sånna där föresten, såg det på tv för ett tag sedan.

blacken
20 januari 2008
Ksj skrev:
FireTraXX skrev:
blacken skrev:
Ja det skulle vara kul att ha en sådan. smile Men hur fasen får man en sådan godkänd hos SPB??. Ganska så omöjligt skulle jag misstänka. sad

http://youtube.com/watch?v=zgV7XFREpgg

Går det ens köra ordentligt på bana med en sådan leksak? tvivlar starkt, verkar vara byggd för att gå rakt fram..

Jay Leno(eller va han heter) har 2 sånna där föresten, såg det på tv för ett tag sedan.

Den verkar ju att vara körbar på allmän väg.
http://www.youtube.com/watch?v=1CKitsNGsYU

http://www.youtube.com/watch?v=tJzcXypcXx8
Det skulle vara råcooolt vid Grindstugan eller Café Rosenhill... smilecool
http://www.youtube.com/watch?v=4ejRkBim … re=related
Senast redigerat av blacken (20 januari 2008)

Vw trimmare
2 995 Inlägg
20 januari 2008
Mangeman skrev:
blacken skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

330 häst!  yikes
Shit helt sinnes sjukt ju tongue

Det ska finnas en dåre i USA som bänkade sin "busa" till lite över 700 häst!!. Vete fasen om det är sant, men uppåt 500 häst är ingen ovanlig siffra med den spisen.

Suka rules! cool

ALLVAR?!?!?  yikes Shit, jag hade nog skitigt ner mig fullständigt! lol

"The winning fellow was Hank Booth of Great Falls, Montana, whose highly modified 1999 Suzuki 1300GSXR Hayabusa motorcycle with an NLR turbocharger cranked out an incredible 701.32 horsepower."

ingen vet vad den toppar men rykten säger  250mph+ / ~ 400km/h+

654 Inlägg
19 februari 2008
Lånar tråden ett slag.

Jag tänker ta A-kort obegränsad.
Kan jag skriva upp innan jag fyllt 21 och sedan köra upp efter att jag fyllt?

Sedan tar jag gärna emot tips på bra touring eller sporthojar till en nybörjare.

OEM <3
6 957 Inlägg
19 februari 2008
Själv plockar ja gärna ut min oförsäkrade Minimoto på 49cc, sorgligt e att skiten
inte håller, men välldans roligt att åka på, blir kul nu när 70cc kommer på oxå tongue

OEM <3

95 Inlägg
21 februari 2008
Kör en Aprilia 550 Supermotard. Bilder finns i galleri...

Tycker bäst om fina landsvägar...

Neerd
1 596 Inlägg
21 februari 2008
blacken skrev:
Mangeman skrev:
blacken skrev:

Det ska finnas en dåre i USA som bänkade sin "busa" till lite över 700 häst!!. Vete fasen om det är sant, men uppåt 500 häst är ingen ovanlig siffra med den spisen.

Suka rules! cool

Sukan som "Ghostrider" kör i den andra filmen som han gjorde är på 499 bhp. Den lär nog bota den mest envetna förstoppning. big_smile

på tal om ghostrider=D såg nyss 5an FY FAN VILKEN RULLE!!! helt sjukt...

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

DFFL
9 020 Inlägg
21 februari 2008
MeloveGolf skrev:
Mangeman skrev:
blacken skrev:

Suka rules! cool

"The winning fellow was Hank Booth of Great Falls, Montana, whose highly modified 1999 Suzuki 1300GSXR Hayabusa motorcycle with an NLR turbocharger cranked out an incredible 701.32 horsepower."

ingen vet vad den toppar men rykten säger  250mph+ / ~ 400km/h+

Över 400 lär den ju toppa med tanke på att McXpress säger ~350km/h med deras standard-kit som ger 330hk.

Och det monstret har mer än dubbelt så många hästar...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Fisketokig
2 997 Inlägg
21 februari 2008
Vill köra en Honda CBR1000R -08 alternativt en CB1000R -08 om plånboken tillåter i vår...

Blir att få återkomma.

Tog mc-kortet förra året så man blir nog sugen när det blir fina vägar.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sleeper
3 084 Inlägg
21 februari 2008
Dem nyare daytonorna är ju lätt snyggaste sporthojjarna i iaf..

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Med.lem
3 759 Inlägg
21 februari 2008
Sushikocken skrev:
Dem nyare daytonorna är ju lätt snyggaste sporthojjarna i iaf..

mm men sen kostar den lika mycket som 2 2008 R1 typ

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Sleeper
3 084 Inlägg
21 februari 2008
http://www.blocket.se/vi/13554142.htm?ca=4_s
http://www.blocket.se/vi/15101090.htm?ca=4_s

nja inte stor skillnad mellan R6 an och 675cc iaf

http://www.blocket.se/vi/14639652.htm?ca=4_s&last=1 07:A fast bättre bilder smile

tänkte inte på ducati då?
Senast redigerat av Sushikocken (21 februari 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

Mr.RoadRage
428 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
nån som har erfarenhet av en ER-6N?! Gått o spanat lite nu en tid, funderar...........

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.

Sleeper
3 084 Inlägg
21 februari 2008
Mangeman skrev:
nån som har erfarenhet av en ER-6N?! Gått o spanat lite nu en tid, funderar...........

jag har kört, väldigt lättkörd och prisvärd nybörjarhoj wink

Mr.RoadRage
428 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Sushikocken skrev:
Mangeman skrev:

Mmm.... har hört det från fler, ville se om nån hade nått negativt o säga om den, förutom den fula framlampan!! big_smile

Dom som jag har snackat med som antingen har en eller har kört en, har INGET negativt o säga, kom igen, där måste va nått väl?! hmm

Sleeper
3 084 Inlägg
21 februari 2008
Mangeman skrev:
Sushikocken skrev:
Mangeman skrev:

Mmm.... har hört det från fler, ville se om nån hade nått negativt o säga om den, förutom den fula framlampan!! big_smile

Dom som jag har snackat med som antingen har en eller har kört en, har INGET negativt o säga, kom igen, där måste va nått väl?! hmm

ja det blir ju högt luftmotstånd eftersom man sitter ganska rakt ;p

Mr.RoadRage
428 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Sushikocken skrev:
Mangeman skrev:
Sushikocken skrev:

ja det blir ju högt luftmotstånd eftersom man sitter ganska rakt ;p

Mmm.....men jag kör glidare för tillfället, och där e rätt bra luftmotstånd där oxå! smile

Sök