dem lär ju knappast ligga på blocket i morron tror inte polisen e så dumma att dem missar blocket.se bara idiotiskt av dem som snott bilarna o lägga ut dem står det på aftonbladet.se vet hela sverige det ju..
Klart dom inte ligger på blocket imorrn.. han som skrev det gjorde det nog med ironi
Dom ligger redan på blocket, dock bilfirman som annonsör
En polare va här nyss och åkte en sån amg merca. Jag tyckte väll att de va konstigt att han hade fått råd med en sån. Han undrar om jag skulle med över till Ryssland.
blir lite svårt att få dem sålda för personerna som tog bilarna altså
varför skulle dem vara svår sålda för???? vad ja vet så är de ganska lätt bara man har en färje biljett från sverige till något baliskt land typ estland. sedan körs dem in i ryssland där dem säljs till rika. Vilket är ganska enkelt då inte dessa länder har ett sådant väl utformat regel häfte som i sverige. Sedan har inte dessa länder någon specc koll på bilarna reg nummer. De går många falsk skyltade bilar i balt länder just p.g.a dem inte ahr bokfört allt!! vilket kan tyckas vara skönt ibland, men ja skulle nog inte villja ha de så iaf;D sry kännde nu att de blev en liten utstickare men gillar att skriva och disskutera
Det är förmodligen redan klart och de kommer förmodligen att gå mot öst.
va precis o körde förbi handlarn. va bara en ruta som va sönder som man kunde se. men de hade fyllt upp lokalen med bilar rätt snabbt igen måste jag säga.
En polare va här nyss och åkte en sån amg merca. Jag tyckte väll att de va konstigt att han hade fått råd med en sån. Han undrar om jag skulle med över till Ryssland.
om du menar allvar så tror jag han va med i den "ligan"
men alvarligt vem bryr sej om någon snor 14 lyxbilar från en bilfirma jag tror dom har nogåt som heter försäkring bilfirmor gör inte annat än blåser folk så dom kan gå få lite svid ibland
Man vet aldrig med det där.. kan ju vara insider som nån skrev.. så har de väl feta försäkringar o så blir det lite fuffens bla bla bla.. kan vara vad som..