3136
Sök

vad säger ni vilka fäglar ?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
22 januari 2008
NoXXaN skrev:
TBOC_Razor skrev:
NoXXaN skrev:

Vadå snåla? Det är ju samma pris på dem som på 2:an, samt att det skiljer 2500:- på alla fyra fälgarna om han väljer 3:an. Känns inte som att priset då är det relevanta.

Som jag förstod den "prislistan" så ingår däck i priserna för 2:an och 3:an och om då både nr 1 och nr 2 kostar 20,000 borde ju det innebära att fälg nr 2 är en hel del billigare per fälg eftersom däck ingår.

Men om han inte menade att däcken ingår så är ju priset samma ja.

Då han skrev 20000 4st +däck så brukar "+" innebära att priset är exklusive och att man därmed får addera det till priset. ^_^ Fattaru? Hur går det med gammelsaaben? Sorry för OT.

OnT: Då kunde han ju likabra sketet i att skriva något om däcken eller skrivet likadant på ettan.

OffT: Den står där den står.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

El/automations- ingenjör
112 Inlägg
22 januari 2008
TBOC_Razor skrev:
NoXXaN skrev:
TBOC_Razor skrev:

Som jag förstod den "prislistan" så ingår däck i priserna för 2:an och 3:an och om då både nr 1 och nr 2 kostar 20,000 borde ju det innebära att fälg nr 2 är en hel del billigare per fälg eftersom däck ingår.

Men om han inte menade att däcken ingår så är ju priset samma ja.

Då han skrev 20000 4st +däck så brukar "+" innebära att priset är exklusive och att man därmed får addera det till priset. ^_^ Fattaru? Hur går det med gammelsaaben? Sorry för OT.

OnT: Då kunde han ju likabra sketet i att skriva något om däcken eller skrivet likadant på ettan.

Jag tycker givetvis likadant, självklart skulle han haft samma standard rakt igenom. Men alla är inte lika petiga som oss när det gäller språket och läsbarheten.
Men jag vill ha det till att om de ska ingå skriver man t ex. 5000:-/st inkl. däck alt. exklusive däck.

OT: Jaha du har inte hört något mer?

Om du drömmer om att besegra mig är det bäst att du ber om ursäkt när du vaknar

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
22 januari 2008
NoXXaN skrev:
TBOC_Razor skrev:
NoXXaN skrev:

Jag tycker givetvis likadant, självklart skulle han haft samma standard rakt igenom. Men alla är inte lika petiga som oss när det gäller språket och läsbarheten.
Men jag vill ha det till att om de ska ingå skriver man t ex. 5000:-/st inkl. däck alt. exklusive däck.

OnT: Nej vi e nog dom två petigaste jeflarna här på garaget tongue

OffT: Nej men jag hade tänkt ringa nissen idag nån gång. Verkar iaf vara en ventil som lämnat in. funderar faktiskt på att "race-preppa" motorn lite om det inte e allt för illa big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

El/automations- ingenjör
112 Inlägg
22 januari 2008
TBOC_Razor skrev:
NoXXaN skrev:
TBOC_Razor skrev:

OnT: Nej vi e nog dom två petigaste jeflarna här på garaget tongue

OffT: Nej men jag hade tänkt ringa nissen idag nån gång. Verkar iaf vara en ventil som lämnat in. funderar faktiskt på att "race-preppa" motorn lite om det inte e allt för illa big_smile

HAha ja vi är nog det. ^_^

OT: Jaha, vad ska du då göra? Ska du börja stressa den så bör du ändå byta till ett block från 9000.

2 751 Inlägg
22 januari 2008
ettan e snyggast men ja tycker inte sådana fälgar passar på en civic därför tycker jag tvåan är optimalt big_smile

Who Djaa bless no man curse

El/automations- ingenjör
112 Inlägg
22 januari 2008
n0b0dy_ skrev:
ettan e snyggast men ja tycker inte sådana fälgar passar på en civic därför tycker jag tvåan är optimalt big_smile

Är beredd att hålla med fullt ut.

375 Inlägg
22 januari 2008
NoXXaN skrev:
aenfors skrev:
Det är jämt mellan 1 och 2. men 2 var ju ganska mycket billigare så dom hade jag tagit.

Det är dem väl inte.#1 5000*4= 20000:-  #2 20000 för 4st plus däck.

Hehe läste lite för snabbt trodde det var inkl däck, lite hängde jag med på matte lektionerna i alla fall tongue

El/automations- ingenjör
112 Inlägg
22 januari 2008
aenfors skrev:
NoXXaN skrev:
aenfors skrev:
Det är jämt mellan 1 och 2. men 2 var ju ganska mycket billigare så dom hade jag tagit.

Det är dem väl inte.#1 5000*4= 20000:-  #2 20000 för 4st plus däck.

Hehe läste lite för snabbt trodde det var inkl däck, lite hängde jag med på matte lektionerna i alla fall tongue

Hehe du är inte den första som har läst för fort big_smile

341 Inlägg
22 januari 2008
Jag tycker helt klart 1an :-)

Drive it like you stole it

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
22 januari 2008
Ettan utan att tveka....

/// SyyHn

401 Inlägg
22 januari 2008
1:an

AVCdesign.se
Fiat uno 1,3 turbo --->Projekt tråd UNO turbo
BMW 530i E34

287 Inlägg
22 januari 2008
ta ettan:) hur cool som hälst:)

volvo ska de va :)

1 231 Inlägg
22 januari 2008
ettan utan att ens tveka , överlägset snyggast.

Sök