'är oxå motorintresserad...håller på att locka tjejer till att ställa upp till Gatebil i sommar,då vi satsar på det nu...dags få tjejer synas,eller vad säger ni? Tillhör oxå girlsgofast;)
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Skulle vilja komma i kontakt med fler seriöst motorintresserade tjejer. Då såna som främst håller på med racing i någon form så som cross, gocart, dragracing, streetracing osv. Vi är 2 motorintresserade tjejer som har en spännande idé att dela med er om ni vill vara med på en rolig sak!
Mvh Maria ”Cerran”
Mail: maria@cerran.se
ja racear och älskar racing, motorer mm. så skicka PM till mig för ja e lätt me:D
Även om ni står på tå når ni aldrig upp till min nivå
Ni tjejer som är intresserade här...ta chansen att delta i "Slaget om Gatebil"....sorry att jag gick in och skrev nåt annat här men tävlingen görs mest för tjejer och vi önskar få fram alla som är bilintresserade och vill testa bana=)
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Ni tjejer som är intresserade här...ta chansen att delta i "Slaget om Gatebil"....sorry att jag gick in och skrev nåt annat här men tävlingen görs mest för tjejer och vi önskar få fram alla som är bilintresserade och vill testa bana=)
Jag är en mkt motorintresserad tjej och bilgalen!! Men ska snart börja med mitt kökrkort men blir inget bilåk för mig i sommar ändå Kanske man kan hänka på sen nästa sommar och vara med me min s13 ? Har inte kvar min 200:a men ska köpa mig en ny igen Ir vad säger du/ni? Du/Ni kanske kan PM:a mig och berätta lite vad de handlar om Annars så älskar jag åka gocart, men de var ett tag sen sist.
Enda racet jag har kört är väl rakt fram i skydd av mörket nån enstaka gång ^^ haha! Dock är det i år clean styling som gäller- kanske bygga motor nästa vinter?
I sommar blir det Gatebil, SDG Tour ´08, G.org on tour, träffarna i östgötland och girlsgofast om dom får ihop nåt arr
skulle gärna börja köra roadracing på hoj, lite av en dröm sen länge...
kul med fler tjejer! keep up the good works girls!