3405
Sök

Min Gamla G60 Rallye

42 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Nån som vet nåt om mitt gamla projekt ? Är en Golf G60 Rallye som jag bytte bort mot en audi ur-quattro förra sommarn...Försökt mejlat nya ägaren men får inget svar tebax...Nånstans i mellansverige eller neråt i landet hamna den...I bytet följde även en vanlig röd Golf G60 med..
http://www.garaget.org/gallery/archive/8680/9827/8680-126748.jpg
http://www.garaget.org/gallery/archive/8680/9827/8680-126749.jpg

Lite av Rallyens specs = dubbla stål lamell packningar -justerat kamdrev -SPEC steg3 kolfiber koppling -Opcon 3150 autorotor kompressor -Lättvikts kardan -Uppgraderad växellåda -Svarvade kolvar -Maxportad topp -2:1prog bränsletrycksregulator -SKR 60mm dump -Maxima batteri -Kortad styrväxel -Dubbla elstyrda SPAL fläktar på ic`n -ShortShift *Dli-teknik* -Justerbar vacuumventil -16v skvalpskydd -Lite blåa vacuumslang av silicon -ALU fjäderbenstag -KW ställbara dämpare -Stum monterad motor..Följde med ett annat block med bara smidda grejer i osså..vid bytet satt den rödas motor i rallyen pga regbesiktning

Skulle vara roligt att se om projektet har kommit nånstans eller bara står still..Om det står still så vill jag gärna få tebax det på nåt sätt hehe big_smile

42 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Det är en Jimmy Svensson i Lidköping som äger bilarna om det hjälper nån !?

BMW Power
2 362 Inlägg
25 januari 2008
Sälja en sådan fin Golf G60 Rallye? tokig pojk? wink haha närå. Men dom växer direkt inte på träd längre. Speciellt inte sådär fina.

BMW, bogsering med wire :/

42 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
FugitivE skrev:
Sälja en sådan fin Golf G60 Rallye? tokig pojk? wink haha närå. Men dom växer direkt inte på träd längre. Speciellt inte sådär fina.

Fick en fin Audi Ur-Quattro istället..Dock byttes den bort osså efter några veckor lol

Auditok
169 Inlägg
25 januari 2008
Jag kommer ihåg den rallyen från en annons på blocket iallafall! fin bil. Men vad var det för urquattro du fick i byte blev ju jag nyfiken på?

42 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Wallen skrev:
Jag kommer ihåg den rallyen från en annons på blocket iallafall! fin bil. Men vad var det för urquattro du fick i byte blev ju jag nyfiken på?

Finns en bild på den på min garaget sida..Så gott som orginal..Bytte den sen mot en s2 coupe 500+hk som sen byttes mot en skyline r32 gt-r å byttes mot en 300zx å byttes mot subban jag har nu cool

42 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
FugitivE skrev:

Nå ännu grymmare är ju att den var svensksåld å gått 4500 mil cool

42 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Dock gick den som rallybil i början så den har ju fått smakat lite hehe

oijoij-society.com
774 Inlägg
26 januari 2008
den röda har jag sett på vwgolf.se hör med folket där wink big_smile
annars kan jag göra en tråd och slänga upp denna länk ?

Mvh

oijoij-society.com
774 Inlägg
26 januari 2008
Scav skrev:

bilen är avställd sedan 060419 om du inte visste det big_smile

42 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
Jo bägge bilarna har varit avställda länge...Rallyen va dock påställd för inte så länge sen..Vet dock inte varför då den inte får framföras på väg utan giltig rallylicens hehe

796 Inlägg
19 februari 2008
har aldrig sett nån av dom i lidköping! hmm  fast de e klart om dom vart avställda länge så!...

brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"

173 Inlägg
20 februari 2008
Scav skrev:

var han lång o smal?

//Patrik

42 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
Nån som vet nåt nuförtiden ???

Tyskstuk
466 Inlägg
24 september 2008
Om jag inte har sett den här på garaget tidigare så är det på blocket jag sett. Och nu snackar jag max 2 månader sen.

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
24 september 2008

"Ej Min bil på bilden" Står det ju längst ner.. så tydligen inte den?

oijoij-society.com
774 Inlägg
24 september 2008
kimpan_90 skrev:

"Ej Min bil på bilden" Står det ju längst ner.. så tydligen inte den?

såg det nu ber om ursäkt gick lite fort wink

42 Inlägg
26 september 2008
Trådstartare
Jepp killen hade bara hittat bilden på nätet sen använt den i hans annons = S Han vet inget om den tyvärr = ( Killen jag bytte bort den med svarar inte på mejl eller telefon

173 Inlägg
26 september 2008
svara på mitt tidigare inlägg så kanske jag kan hjälpa dig

//Patrik

Sök