Nån som vet nåt om mitt gamla projekt ? Är en Golf G60 Rallye som jag bytte bort mot en audi ur-quattro förra sommarn...Försökt mejlat nya ägaren men får inget svar tebax...Nånstans i mellansverige eller neråt i landet hamna den...I bytet följde även en vanlig röd Golf G60 med..
Lite av Rallyens specs = dubbla stål lamell packningar -justerat kamdrev -SPEC steg3 kolfiber koppling -Opcon 3150 autorotor kompressor -Lättvikts kardan -Uppgraderad växellåda -Svarvade kolvar -Maxportad topp -2:1prog bränsletrycksregulator -SKR 60mm dump -Maxima batteri -Kortad styrväxel -Dubbla elstyrda SPAL fläktar på ic`n -ShortShift *Dli-teknik* -Justerbar vacuumventil -16v skvalpskydd -Lite blåa vacuumslang av silicon -ALU fjäderbenstag -KW ställbara dämpare -Stum monterad motor..Följde med ett annat block med bara smidda grejer i osså..vid bytet satt den rödas motor i rallyen pga regbesiktning
Skulle vara roligt att se om projektet har kommit nånstans eller bara står still..Om det står still så vill jag gärna få tebax det på nåt sätt hehe
Jag kommer ihåg den rallyen från en annons på blocket iallafall! fin bil. Men vad var det för urquattro du fick i byte blev ju jag nyfiken på?
Finns en bild på den på min garaget sida..Så gott som orginal..Bytte den sen mot en s2 coupe 500+hk som sen byttes mot en skyline r32 gt-r å byttes mot en 300zx å byttes mot subban jag har nu
Jo bägge bilarna har varit avställda länge...Rallyen va dock påställd för inte så länge sen..Vet dock inte varför då den inte får framföras på väg utan giltig rallylicens hehe
Jepp killen hade bara hittat bilden på nätet sen använt den i hans annons = S Han vet inget om den tyvärr = ( Killen jag bytte bort den med svarar inte på mejl eller telefon