Sen har jag en fråga till er, är det obligatoriskt att ha vita lysen när man backar med bilen?? eller räcker det med bara position, broms och blinkers?
den ser ut som en brutal acoura RSX , ne adrian, ehhm vad jag vet så har min farbror som jobbar på besiktningen sakt att alla ljus är viktiga och måste finnas, och dem måste fungera ute i trafiken! tyvärr men hur ska du lösa detta problem adrian , jag säger inte att det är en lag, på besiktningen kmr du att få en 1:a garanterat! och böter av polisen ifall dem ser det så att säga
Senast redigerat av TwinsBilOchPlat (16 april 2009)
Sen har jag en fråga till er, är det obligatoriskt att ha vita lysen när man backar med bilen?? eller räcker det med bara position, broms och blinkers?
den ser ut som en brutal acoura RSX , ne adrian, ehhm vad jag vet så har min farbror som jobbar på besiktningen sakt att alla ljus är viktiga och måste finnas, och dem måste fungera ute i trafiken! tyvärr men hur ska du lösa detta problem adrian , jag säger inte att det är en lag, på besiktningen kmr du att få en 1:a garanterat! och böter av polisen ifall dem ser det så att säga
FEL FEL FEL! Du behöver inte ha varken Backljus eller dimljus bak!! Det som måste finnas är två röda reflexer, blinkers, baklampor och bromsljus!
brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"
FEL FEL FEL! Du behöver inte ha varken Backljus eller dimljus bak!! Det som måste finnas är två röda reflexer, blinkers, baklampor och bromsljus!
hmm hur kan det var fel, min farbror är ju chef på en besiktning så jag tror absolut inte han har fel och han sa enligt de nya reglerna efter besiktningens senaste möte :S ,men om du säger så så, hopp...
hmm hur kan det var fel, min farbror är ju chef på en besiktning så jag tror absolut inte han har fel och han sa enligt de nya reglerna efter besiktningens senaste möte :S ,men om du säger så så, hopp...
Hur långt har du kommit med denna sen sista updaten? har det hänt något mer eller försvann all tid då Saaben kom? Ska iaf bli kul då du sätter tänderna i denna igen, e riktigt sugen på att se hur bakljusen blir då de e klart
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Har följt din tråd/trådar från "scratch" och måste säga att det finns ingen som ger så sjukt mycket inspiration till att bygga färdigt sin egen bil som du gör! Mäktigt imponerad! Inte så mycket viktminskning på dina bilar dock;) men vem bryr sig om det på utställningarna... Gillade din formgivning på Saaben också! Nej, nu ska jag ut & bygga kolfiber bara för det..hehe
ja den står fortfarande och vilar, ska börja med den nån gång i höst
Det där uttalandet hoppas jag du håller för följer inte du med till tyskland nästa år med egen bil så vet jag inte vad jag gör. Det grekiska tempramentet leker man inte med Adde