nicke_kart skrev:
Jag tycker ni är lite tramsiga där ni skyller på varandras varor. Detta är en sak som köpare ska få avgöra.
Istället kan ni väl svara på trådskaparens frågor, om ni nu kallar er proffs. Jag har själv samma frågor och har PM.at er, men fått dålig respons. Så skärp er nu och svara på våra frågor.
TACK!
Jag vill ha en kvalitetsfilm som är lite tjockare än tex. biltemas. Jag vill även kunna montera HELA bakrutan utan att behöva skära sönder och pussla ihop bitarna. Jag Vill även veta hur man gör bakrutan på ett riktigt sätt.
Min bil gäller en Impreza vilka inte har några lister runt rutorna utan rutan ligger ju direkt intill gummilisten när dörren är stängd, hur ska jag göra utmed kanterna?
Mvh Nicke
Hej!
Som du kan läsa i texten så skyller inte jag på någon.
Jag skyddar enbart mitt egna varumärke.
hade du skickat ett PM till mig så hade du fått följande svar:
Alla filmer är tjockare än Biltemas film eftersom detta är en film bestående av 1 lager plastfilm.
Ska du montera en bakruta utan att skära sönder så är det färdigskuren film du ska ha.
Om du inte vill köpa färdigskuren film och du inte monterat mycket film tidigare så är dina chanser att lyckas väldigt små.
Jag förstår inte vad du menar med att göra bakrutan på ett riktigt sätt.
Det finns inga hemligheter när det gäller montage av film.
Det är kunskap och erfarenhet som gör resultatet.
Utmed kanten får du lägga filmen så den ligger perfekt, dvs inte sticker ut utanför kanten..
Jag hoppas du fick svar på dina frågor?!
Som sagt, det är inte sätten att montera film som är det svåra utan det är att klara av det.
Där har du en länk som du kan se en vit subaru:
http://www.xtravagant.nu/solfilm_bil/gallery.swf