Hmm om det är äkta så är det riktigt jävla häftigt:) men varför stoppar hon hälften av håret bakom rutan? och sedan blåser det inåt i börjaN? hehe.. nice iaf:)
fan måste hitta en långhårig brud å se om det funkar i min bil sen när den e klar ... polarna säger ju redan att dom ser luften vibrera i bilen när jag sitter i den hehe
Hmm, om jag nu tänker efter lite så, när en bas spelar mot personerna som dom i filmen gör, så borde det ju inte blåsa direkt, en bas slår ju luften frammåt, och sedan tillbaka? borde det inte bli något slags avbrott i basen? för basen kan ju inte fortsätta slå frammåt flera meter? Jag kanske har fel, men det är tufft iaf:)
Rent fysiskt är det ju som du säger att basen förflyttar luften i bilen och det är de som skapar ljudet, men du måste medge att det är en jävla ball film, sen så är den ju krafitgt meningslös för det går ju bara att ha den till just det endamålet.. och det kostade nog en jävla massa pengar att bygga ihopa.
Ett litet inlägg här. Har hört att det är skadligt för kroppen att utsättas för låga frekvenser när det är över 150db va nån på nåt db-drag som sa att organen i kroppen tar skadda. Sen att man kan få hjärtattacker pga att trycket cpar hjärtrythmen. Är jag ute och cyklar? låter logiskt om man spelar högt nog men han sa runt 150db iaf.
Vid extrema ljudtryck kan man få rytmrubbningar i hjärtat har jag också hört. Vet inte hur högt det måste vara men det varierar väl från person till person. Det syns ju i flickans ansikte när det blir tyst att hon grimaserar. Då är det nog inte så behagligt.
Vid extrema ljudtryck kan man få rytmrubbningar i hjärtat har jag också hört. Vet inte hur högt det måste vara men det varierar väl från person till person. Det syns ju i flickans ansikte när det blir tyst att hon grimaserar. Då är det nog inte så behagligt.
Sant! Man har ju känt smärtan i bröstet efter konserter mm pga ljudtrycket.
Har hört om en kille på en rave fest som dansa framför basarna och föll ihop och fick en hjärt attack och dog. Fast vet ju inte om han tagit något oxå.