Tjenare! Inatt kom jag hem från stockholm och hade då varit iväg och köpt mig en saab. Ja vet de låter konstig. Men den var sjukt jävla snygg enligt mig. Hur mycket som helst gjort på den.
Saab 900 95a på 20k mil 3 ägare Full servad Omlackerad från Blå met. Bortplockade handtag på dörrarna bak Inga lister på dörrarna Lackade sidospeglar sänkt 18" :are som är svart lackade
Ja där finns massor. Lägger upp lite bilder får vi se vad ni tycker!
"fattar inte hur du kan upploada med din afrikanska adsl uppkoppling. tankar i 20kb/s, skandalöst. tankar fan snabbare från en chinesefarm som spelar wow och tankar 10 filmer från sin polare."
jag hade slängt fronten o bakdelen samt sidokjolarna o skaffat något annat, de kofångarna är bland de fulaste saab gjort.
men bilen är fin i sig.
bara att surfa runt på säljes delen på www.stcs.nu (om du inte redan gör det) o leta efter bättre beggade saker.
du vet kanske att 93 baksäte passar rakt av i 900ng o framstolarna om man byggen enkla spacers med plattjärn då 93ans skenor är bredare än 900ng, men det är enkelt gjort med 3mm plattjärn, en kap o en borr.
jag hade slängt fronten o bakdelen samt sidokjolarna o skaffat något annat, de kofångarna är bland de fulaste saab gjort.
men bilen är fin i sig.
bara att surfa runt på säljes delen på www.stcs.nu (om du inte redan gör det) o leta efter bättre beggade saker.
du vet kanske att 93 baksäte passar rakt av i 900ng o framstolarna om man byggen enkla spacers med plattjärn då 93ans skenor är bredare än 900ng, men det är enkelt gjort med 3mm plattjärn, en kap o en borr.
tjenare! tack för hjälpen! Har elstolar i skinn och baksäte som ska i den. Sen ska ja fixa 93ans front o bak, men de är inte så lätt o hitta
Tjenare, måste säga de är sjukt snyggt, men inte så användbart
Tackar!
mvh bamZe
Joo för fan... Inga som bara kan hoppa in i baksätet när man är chaffis ju
haha nä de är så sant så kör ju en hel del faktiskt. Så de är skönt o ha lite kontroll Men nu blir de nog mindre me chaffis, ska göra iordning bilen helt o hållet