sov i 56 tim efter 50 tim lanande framför datan och ca 4 plattor red bull och en platta jolt cola samt en jävla massa pizza
4 plattor red bull och en platta jolt på 50 timmar? Du drack alltså en burk var 20:e minut och kunde samtidigt äta pizza? Och din kropp klarade av den mängden? Är inte rekommenderat maxintag typ 4 red bull för att biverkningar som hjärtsvikt och annat finns?
Hehe bara 4a för biverkningar? jag och en polare drack 12 burkar var på mindre en 2timmar, bara för att se vad som hände, fyfan va hypad man blev! iaf så syns 6redbull på doppningstest har jag hört.
Det längsta jag "sovit" är ca 3 dygn
" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "
När jag kom hem från ett lan så Somnade jag Halv-liggandes i sängen med benen utanför och påklädd. Sov 13Timmar nonstop, Innan jag la mig ordentligt i sängen Och fortsatte sova.
sov i 56 tim efter 50 tim lanande framför datan och ca 4 plattor red bull och en platta jolt cola samt en jävla massa pizza
4 plattor red bull och en platta jolt på 50 timmar? Du drack alltså en burk var 20:e minut och kunde samtidigt äta pizza? Och din kropp klarade av den mängden? Är inte rekommenderat maxintag typ 4 red bull för att biverkningar som hjärtsvikt och annat finns?
Hehe bara 4a för biverkningar? jag och en polare drack 12 burkar var på mindre en 2timmar, bara för att se vad som hände, fyfan va hypad man blev! iaf så syns 6redbull på doppningstest har jag hört.
Det längsta jag "sovit" är ca 3 dygn
Prova trycka i dig 62 burkar Burn energidrickor på 2 timmar. Nog för att man fick lite njurproblem efter det men fan vad roligt.
Nåja, längstar jag har sovit är nog 10 timmar.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.