3250
Sök

Det äckligaste du druckit?/ätit

erixon89
5 februari 2008
Trådstartare
prova alldrig nässelsoppa ohh det är 100 gånger vidrigare änn spinat och spinat ligger inte högt på listan kan ja säga.

95 Inlägg
5 februari 2008
muslor och bläckfisk är ju ingen höjdare

Lokförare
126 Inlägg
5 februari 2008
erixon89 skrev:
prova alldrig nässelsoppa ohh det är 100 gånger vidrigare änn spinat och spinat ligger inte högt på listan kan ja säga.

Har du provat spenat då? De är rätt äckligt

Saab 900 Aero -96

Gödseldräng
4 529 Inlägg
5 februari 2008
erixon89 skrev:

haha det är ju gott som fan cool

det vidrigaste jag käkat var en stor biff när familjen var i tunisien
var rå inuti och senor å skit överallt ^^

3 650 Inlägg
Living in the fastlane
2 616 Inlägg
5 februari 2008
lever är helt tokvidrigt.

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
5 februari 2008
Messmör tongue så jäkla vidrigt fattar inte hur folk kan ha de på mackan!

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

406 Inlägg
5 februari 2008
wiskey bläää! ruttet avloppsvatten

måste tillägga att ischoklad är det absolut vidrigaste jag ätit, är ju som att stoppa in en kall fettklump i käften
Senast redigerat av bazooka_ (5 februari 2008)

:DPlattan i mattan:D

Gréve
497 Inlägg
5 februari 2008
Nichlas_H skrev:
Messmör tongue så jäkla vidrigt fattar inte hur folk kan ha de på mackan!

fan jag som ville vara först lol

Edit: eller majjonäs bara vänder sig i magen när jag tänker på det.
Senast redigerat av The_Rebel (5 februari 2008)

1 217 Inlägg
5 februari 2008
Pojkar och flickor: Inget är äckligt! Det kan däremot vara mindre gott:P 

Ost (hård, alla typer) är det minst goda jag fått in i min mun.. konsistens,smak allt va mindre bra i min mun:/

375 Inlägg
5 februari 2008
Fattar inte hur man kan komma på iden att äta surströmming. Har alldrig gjort och kommer alldrig att göra. Att man kan vilja stoppa i sig nåt som luktar så är ju sjukt.
Äckligaste jag har druckit är nog min första häxblandning från farsans spritskåp hehe. Kommer fortfarande ihåg hur det smakade.
Wiskey, vodka, nån likör blandat med hallonsoda och jag vet inte vad lol

524 Inlägg
5 februari 2008
Men surströmming, även om de luktar illa så måste man ju smaka, annars kan man ju inte seja att de e vidrigt. Så himmla farligt e de inte. Men nått riktigt vidrigt, testa å bit hål på en omgega3 tablett...

Sleeper
3 084 Inlägg
5 februari 2008
aenfors skrev:
Fattar inte hur man kan komma på iden att äta surströmming. Har alldrig gjort och kommer alldrig att göra. Att man kan vilja stoppa i sig nåt som luktar så är ju sjukt.
Äckligaste jag har druckit är nog min första häxblandning från farsans spritskåp hehe. Kommer fortfarande ihåg hur det smakade.
Wiskey, vodka, nån likör blandat med hallonsoda och jag vet inte vad lol

surströmming längtar man ju jämt efter blev så satans sugen då du skrev det smile
Häxblandningar brukar inte smaka så farligt då man väl är på fyllan...

Grekisk mat är jävligt äckligt.. jag tycker om det mesta (typ allt big_smile) men just grekisk köttfärssås med kryddning är så jävla vidrigt så man spyr.. Typ det som går att äta är fetaosten, resten urk...

spelar man caps så brukar det bli rätt fina blandningar i mittenglaset fast man blir så jävla full så jag vetefan för vidergroggar man druckit. Enda gången man kom ihåg var smirnoff ice+whiskey+Öl och någon mjölkdrink+ lite annat smått och gott... skar sig ganska bra big_smile
Senast redigerat av Sushikocken (5 februari 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

VO i Team Carkings Garage
146 Inlägg
5 februari 2008
det värsta jag fått i mig är nog det lugnande man får innan operation fick ta skitet två gånger är ca 2-3 cl o smakar värre än f*n o smaken sitter i även närman vaknar upp.

www.Risetrade.se www.Carkings.se www.clausautoparts.se www.xyz-racing.com
Racing! Because football, baseball, bowling, and golf only require ONE BALL

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
5 februari 2008
Zonic_boom skrev:
det värsta jag fått i mig är nog det lugnande man får innan operation fick ta skitet två gånger är ca 2-3 cl o smakar värre än f*n o smaken sitter i även närman vaknar upp.

Menar du sprayen dom ger en i munnen? Det är ett bedövningsmedel som heter Xylocain, och ja, det smakar bäver! hmm Plus att man är lite murken i halsen efteråt. hmm
Det är väl det värsta jag har fått i läkemedelsväg iaf.

Men annars är jag inget vidare förtjust i avocado.. Höll på att spy när jag smakade det en gång. sad
Sen nåt äckligt att dricka, bensin är ju ingan höjdare att råka få i sig. Mne det vidigaste man kan dricka är väl ren sprit. yikes Blääää...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

16 197 Inlägg
5 februari 2008
ferneth..(elle hur de nu stavas)  så tokigt äckligt sprit... blä!!!

"Testar man inte så får man aldrig veta"

2 283 Inlägg
5 februari 2008
Billig babbe vodka + mjölk med oboy fifan det är nog det äckligaste jag druckit som jag trodde skulle vara gott.

R.I.P. Michael Jackson!

1 217 Inlägg
5 februari 2008
Irmscher Vectra skrev:
Zonic_boom skrev:

Menar du sprayen dom ger en i munnen? Det är ett bedövningsmedel som heter Xylocain, och ja, det smakar bäver! hmm Plus att man är lite murken i halsen efteråt. hmm

Xylocain Viskös är det ni tänker på *Ryser*

VO i Team Carkings Garage
146 Inlägg
5 februari 2008
Irmscher Vectra skrev:
Zonic_boom skrev:

Men annars är jag inget vidare förtjust i avocado.. Höll på att spy när jag smakade det en gång. sad
Sen nåt äckligt att dricka, bensin är ju ingan höjdare att råka få i sig. Mne det vidigaste man kan dricka är väl ren sprit. yikes Blääää...

nej ingen spray. var något rött flytande

www.Risetrade.se www.Carkings.se www.clausautoparts.se www.xyz-racing.com
Racing! Because football, baseball, bowling, and golf only require ONE BALL

9 108 Inlägg
5 februari 2008
Jag frågade en bartender om det fanns någon drink/shot som hette Omega en gång, det fanns det inte tydligen.
Dock fick polarna henne att säga till mig lite senare att det faktiskt fanns, så jag tog givetvis en sexa och svepte direkt. Kan tillägga att polarna sa till henne att blanda det vidrigaste och starkaste hon kunde komma på så jag sprang faktiskt direkt till toan och spydde som en gris hehe..

Vet fortfarande inte vad det var jag drack, men shit vad vidrigt det var. Gjorde så magen vände sig ut och in tongue

Sök