det värsta jag fått i mig är nog det lugnande man får innan operation fick ta skitet två gånger är ca 2-3 cl o smakar värre än f*n o smaken sitter i även närman vaknar upp.
Menar du sprayen dom ger en i munnen? Det är ett bedövningsmedel som heter Xylocain, och ja, det smakar bäver! Plus att man är lite murken i halsen efteråt. Det är väl det värsta jag har fått i läkemedelsväg iaf.
Men annars är jag inget vidare förtjust i avocado.. Höll på att spy när jag smakade det en gång. Sen nåt äckligt att dricka, bensin är ju ingan höjdare att råka få i sig. Mne det vidigaste man kan dricka är väl ren sprit. Blääää...
nej ingen spray. var något rött flytande
Det finns mer än ett sätt att ha ut det, allt som oftast är det nog Xylocain Viskös ändå, finns med olika smaker och vanligast ska va körsbär tror jag, fast det smakar mer kräksirap:(
Menar du sprayen dom ger en i munnen? Det är ett bedövningsmedel som heter Xylocain, och ja, det smakar bäver! Plus att man är lite murken i halsen efteråt. Det är väl det värsta jag har fått i läkemedelsväg iaf.
Men annars är jag inget vidare förtjust i avocado.. Höll på att spy när jag smakade det en gång. Sen nåt äckligt att dricka, bensin är ju ingan höjdare att råka få i sig. Mne det vidigaste man kan dricka är väl ren sprit. Blääää...
nej ingen spray. var något rött flytande
Det finns mer än ett sätt att ha ut det, allt som oftast är det nog Xylocain Viskös ändå, finns med olika smaker och vanligast ska va körsbär tror jag, fast det smakar mer kräksirap:(
ja någon körbärs smak kände jag då inte, räckte med att dom sa att jag skulle få sånt andra gången så kände jag smaken av det o inte hjälpte det heller inte vad jag märkte iaf.
ja vet:P Lutfisk e ingen höjdare. det smakar som om den har luggit för länge på havets botten. Champange e inget vidare å hälla i sig:P som bananskal fast med bubblor!
ätit kan jag inte komma på nu men druckit måste var shoten baren bjöd på när senast ute, det var en så kallad brännmagnet (tequilla och tabasco), **** det var verkligen inte gott!
Det värsta jag har ätit är nog ta mig fan Ungspannkaka, en jävla fett klump. Sjukt vad äckligt. Sen är smör,ost,grädde o mjölk inte för jäkla gott heller Sen värsta drycken är hmm en blandning av sånt dära matfett,mjölk,sirap,majonäs,tomatpurre´. Men ni ska inte tro att jag drack det gratis. Slog vad med några polare att jag skulle få 600kr ifall jag klunkade ett hyfsat stort glas sådant. Jag tänkte äsch va fan, what ever. Så klunkade de, men man spydde ju trotsallt efter plus att man fick sig nårra sköna skratt MVH
prova alldrig nässelsoppa ohh det är 100 gånger vidrigare änn spinat och spinat ligger inte högt på listan kan ja säga.
menar du det som är gjort på bränn-nässlor? det är ju asgott, hellst med ett par halvor ägg i åxå! Skojjar inte ^^
Volvo - Probably the best car in the world "Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare
det äckligaste jag prövat är´hjortron cider hävde i mig det en gång då jag var förbannat törstig och spydde nästan på kuppen.
as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!