pakisalim skrev:
DAMN vilken hat jag ser här o så många 2or jag har fått,bara för att jag ska ställa ut bilen?? haha så barnsliga ni är ,era röster o kommentarer betyder noll till mig,jag gör min grej o jag gör de stort,de på mässan tyckte min bil va så brutalt att jag fick komma in gratis till skillnad från er "losers" så vet de mkt väl vad styling handlar om...e ni inte intresserade försök o hålla de till er själva för att jag har inget emot er...
DAMN vilken hat jag ser här o så många 2or jag har fåttNågon 2 har jag inte röstat så löjlig är jag inte.
jag är inte som Pussi vem det nu är
Hat. Jag har inget hat, men värklighet är en annan sak.
jag gör min grej o jag gör de stortDin grej. Du har köppt en dyr bil, och bytt fälgar inte specielt märkvärdigt.
Om du inte menar stort som i motorvolym och i tum.
de på mässan tyckte min bil va så brutalt att jag fick komma in gratis till skillnad från er "losers"
så vet de mkt väl vad styling handlar omGrattis får jag väll säga då? för själv är jag ju en loser och betalar för min biljett.
Och styling? Du har fortfarande bara bytt fälgar.. Men du är kanske en av få än så
länge som har gjort det på sin 300C, och därav är den intresant?
Och sedan som de andra redan nämmt. Att du byter ämmne i en tråd så att alla
svar ska se ut som ngt annat, och hur du lyffter upp din bil som om den vore någt
utom denna värld.
Och sedan så är jag lite mer av en Dansbandskille så jag förstår mig inte på det
där med att sätta keppsen åt fel håll, träningskläder och fingrarna korsade åt olika
håll framför sin bil med hakan höggt upp, "Eller om det med hakan bara var för att
man inte ska se dubbelhakan?"
haha nä de sista var ett skämmt
.
Anledningen att folk har komenterat så mycket är väll för att dom tycker att du har
svävat iväg lite och behöver komma ner och få båda fötterna på jorden igen.
Så något hat hoppas jag inte det är.
//Wallis