3347
Sök

Intresserad av att se min bil LIVE?

underordnad allfixare
696 Inlägg
15 februari 2008
_Wallis_ skrev:
LasseMan skrev:
_Wallis_ kanske ställer upp o kommer till FireTraXXs kaffe partaj och visar upp sin 240gl LIVE där?

Nä vet inte om jag vågar det, Då kommer någon avensjuk bara repa den
eller sno mina ventilhattar i chrom!

det är rätt lugnt.. säkerheten är hög där säger dom..

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
15 februari 2008
pussi skrev:
fan va många avundsjuka som finns här skulle det vatt en svensk som ägde den bilen skulle man fått höra motsats de roliga är att han bryr sig inte ett dugg om va ni håller på snacka om...haha

Jovisst, om det hade varit en svensk som hade klätt sig lika löjligt, "pimpat" sin bil lika fult, poseat lika pinsamt med en fotograf som inte har nån aning om vad han håller på med, så hade även han fått lika mycket whine på sig.
Tack för ettan btw.

Och till nån moderator: Lås trådfan.

Whine whine!

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
15 februari 2008
Har ni sett fetaste filmen då? *asg* (Cruisi'n In My Chrysler 300C in The Streets Of Malmo Town 03:20)

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
15 februari 2008
_Wallis_ hör av dig om vi ska samåka till FireTraXXs kaffe partaj !!!!

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

4 506 Inlägg
15 februari 2008
Goteborg skrev:
_Wallis_ hör av dig om vi ska samåka till FireTraXXs kaffe partaj !!!!

Haha ja det gör vi smile Cruisi'n In My Volvo 240GL in The Streets Of GBG Town 16:23 to FireTraxxx

Nä nu får det räcka tycker jag. Nu har vi väll larvat oss så det räcker.
Men det är ju lite roligt att alla som har skrivit något negativt i
denna tråden idag har fått en 1'a på sin bil.

Och den otroliga marknadsförningen av en produktions bil med ett par
fälgar.
Senast redigerat av _Wallis_ (15 februari 2008)

Kan du andas kan du dö.

1 142 Inlägg
15 februari 2008
tycker det är den fulaste bilen som nånsin har tillverkats.....och nej ja är inte avundsjuk!! sen så är inte direkt satt den har nån pimp status som det värkar på bilderna med han....men varför lägger man upp en film när polisen snackar med en???ja kan väll oxå göra det men blir ja ballare ????NEJ

DFFL
9 020 Inlägg
15 februari 2008
Ooops, verkar som att det blir många på kaffekalas.

;D

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
15 februari 2008
neeej.. nån röstade 1 på min biill.. Mitt liv är förstört... dhaaa.. orka bry sej :S

vem va de som skulle bjuda på kafe? big_smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Körv
3 535 Inlägg
15 februari 2008
FireTraXX skrev:
Ooops, verkar som att det blir många på kaffekalas.

;D

Jag ser fram emot att komma big_smile

Truckdriving Man

Ace Ventura
1 240 Inlägg
15 februari 2008
Hoppas FireTraxx har lite blankt att blanda i åxå tongue
Senast redigerat av Aruzo (15 februari 2008)

DFFL
9 020 Inlägg
15 februari 2008
Hmm, hur ska detta lösas?
Duger om ni får varsin tia till kaffe på mcdonalds eller nåt? tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
15 februari 2008
FireTraXX skrev:
Hmm, hur ska detta lösas?
Duger om ni får varsin tia till kaffe på mcdonalds eller nåt? tongue

Låter fint.. de kör vi på smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

SRT4 2,4T & 9000 2,3T
272 Inlägg
15 februari 2008
Helt sanslöst vilka personangrepp. Han gillar sin bil, låt honom göra det. Det är detta som kallas mobbning mina vänner.

/Gormanz

93 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
DAMN vilken hat jag ser här o så många 2or jag har fått,bara för att jag ska ställa ut bilen?? haha så barnsliga ni är ,era röster o kommentarer betyder noll till mig,jag gör min grej o jag gör de stort,de på mässan tyckte min bil va så brutalt att jag fick komma in gratis till skillnad från er "losers" så vet de mkt väl vad styling handlar om...e ni inte intresserade försök o hålla de till er själva för att jag har inget emot er...

Fully Loaded Clip

Körv
3 535 Inlägg
16 februari 2008
pakisalim skrev:
DAMN vilken hat jag ser här o så många 2or jag har fått,bara för att jag ska ställa ut bilen?? haha så barnsliga ni är ,era röster o kommentarer betyder noll till mig,jag gör min grej o jag gör de stort,de på mässan tyckte min bil va så brutalt att jag fick komma in gratis till skillnad från er "losers" så vet de mkt väl vad styling handlar om...e ni inte intresserade försök o hålla de till er själva för att jag har inget emot er...

Din bil är bara original med stora dyra fälgar..

Kan man sätta på vilken bil som helst..  Säger inte att din bil är ful.. Men att tro att man är större än folk som Lukas Kooz.. Det är bara patetiskt.

Truckdriving Man

DFFL
9 020 Inlägg
16 februari 2008
pakisalim skrev:

Absolut inget hat från min sida.
Jag tycker att 300C är snygga och dina fälgar är skitfeta, men jag tycker inte att den är något superduperhäftigt stylingvidunder.

Att det spårade ur är ingen ovanlighet. tongue

Russel Crowe, Gladiator.

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
16 februari 2008
Tihi, vilken rolig tråd tongue

Vilket jävla drag :)

4 506 Inlägg
16 februari 2008
pakisalim skrev:

DAMN vilken hat jag ser här o så många 2or jag har fått

Någon 2 har jag inte röstat så löjlig är jag inte.
jag är inte som Pussi vem det nu är hmm roll
Hat. Jag har inget hat, men värklighet är en annan sak.

jag gör min grej o jag gör de stort

Din grej. Du har köppt en dyr bil, och bytt fälgar inte specielt märkvärdigt.
Om du inte menar stort som i motorvolym och i tum.

de på mässan tyckte min bil va så brutalt att jag fick komma in gratis till skillnad från er "losers"
så vet de mkt väl vad styling handlar om

Grattis får jag väll säga då? för själv är jag ju en loser och betalar för min biljett.
Och styling? Du har fortfarande bara bytt fälgar.. Men du är kanske en av få än så
länge som har gjort det på sin 300C, och därav är den intresant?

Och sedan som de andra redan nämmt. Att du byter ämmne i en tråd så att alla
svar ska se ut som ngt annat, och hur du lyffter upp din bil som om den vore någt
utom denna värld.

Och sedan så är jag lite mer av en Dansbandskille så jag förstår mig inte på det
där med att sätta keppsen åt fel håll, träningskläder och fingrarna korsade åt olika
håll framför sin bil med hakan höggt upp, "Eller om det med hakan bara var för att
man inte ska se dubbelhakan?" tongue haha nä de sista var ett skämmt smile .

Anledningen att folk har komenterat så mycket är väll för att dom tycker att du har
svävat iväg lite och behöver komma ner och få båda fötterna på jorden igen.
Så något hat hoppas jag inte det är.

//Wallis
Senast redigerat av _Wallis_ (16 februari 2008)

Kan du andas kan du dö.

93 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
Min tråd hete från början för er alla som undrar "kul o bli jag nominerad till den hetaste bilen iveckan (Show off the week) på den största bil community i nätet vilket är www.cardomain.com, o jag kan säga en sak att det är inte lätt o bli utvald bland 577,687 medlemmar, Intresserad av att se min bil LIVE? Då är ni välkomna till Malmö motormässan 27-30 Mars där den ställs ut
Salim
Då det är ny vinnare varje vecka så tyckte jag inte att det var lönt o ha de kvar i min tråd så jag tog bort de..men de me mässan lät jag vara kvar.
O de me alla säger min bil e orginal? jag tycker ni ska läsa först i min bilinfo innan ni börjar skriva skit...bilen är FULL startech utrustad vilket är en lyx styling precis som AMG styling packet för en merca,har även själv satt ditt lite extra chrome o spoiler lite mera små detalj men jag ville inte överdriva som Amerikaner gör för att de tycker inte jag om.Bilen är påkostad för över 150000kr med styling det är de som gör min bil lite speciellt än alla 300C orginal o ni säger att jag har bara bytt fälgar? Jag tror knappast att de skulle låta mig komma in gratis om de bara var för fälgarnas skull, de har haft 300C innan de vet mkt väl hur en orginal ser ut...o de me vilket stil jag har ?de ska du fan ta skita i jag går inte runt o säger till folk att jag inte gillar ROCK o vill heller inte att du ska ha den stilen inte ens min fassa säger något sånt till mig så vem e du?
hoppas ni e nöjda me svaret o tänker inte slösa mera av min dyrbara tid till er som inte har något annat för sig än att snacka skit på nätet,tycker personligen det är de värsta man kan göra så väx up!!fortfarande jag har inget emot er...jag e lite mera mogen när de gäller sånt...

_Wallis_ skrev:
pakisalim skrev:

DAMN vilken hat jag ser här o så många 2or jag har fått

Någon 2 har jag inte röstat så löjlig är jag inte.
jag är inte som Pussi vem det nu är hmm roll
Hat. Jag har inget hat, men värklighet är en annan sak.

jag gör min grej o jag gör de stort

Din grej. Du har köppt en dyr bil, och bytt fälgar inte specielt märkvärdigt.
Om du inte menar stort som i motorvolym och i tum.

de på mässan tyckte min bil va så brutalt att jag fick komma in gratis till skillnad från er "losers"
så vet de mkt väl vad styling handlar om

Grattis får jag väll säga då? för själv är jag ju en loser och betalar för min biljett.
Och styling? Du har fortfarande bara bytt fälgar.. Men du är kanske en av få än så
länge som har gjort det på sin 300C, och därav är den intresant?

Och sedan som de andra redan nämmt. Att du byter ämmne i en tråd så att alla
svar ska se ut som ngt annat, och hur du lyffter upp din bil som om den vore någt
utom denna värld.

Och sedan så är jag lite mer av en Dansbandskille så jag förstår mig inte på det
där med att sätta keppsen åt fel håll, träningskläder och fingrarna korsade åt olika
håll framför sin bil med hakan höggt upp, "Eller om det med hakan bara var för att
man inte ska se dubbelhakan?" tongue haha nä de sista var ett skämmt smile .

Anledningen att folk har komenterat så mycket är väll för att dom tycker att du har
svävat iväg lite och behöver komma ner och få båda fötterna på jorden igen.
Så något hat hoppas jag inte det är.

//Wallis

Fully Loaded Clip

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
16 februari 2008
pakisalim skrev:
Jag tror knappast att de skulle låta mig komma in gratis om de bara var för fälgarnas skull, de har haft 300C innan de vet mkt väl hur en orginal ser ut

Gosh vilken jobbig text att läsa/citera.
Lär dig använda punkter och radbyten.

Bilen ser bra ut, men inget märkvärdigt.
Anledningen till att du fick så mycket mothugg var att du gloriferar dig själv och din bil.

Grattis till din vinst eller nominering eller vad det nu var. Släpp det och kom ner till jorden igen.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sök