2614
Sök

Araberna har mest pengar

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
16 april 2008
Jag visste inte att i dessa länder man kunde registrerar kameler med personligt skylt. lol

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Kinna
146 Inlägg
16 april 2008
Jag får känslan att lite folk här är avundsjuka baraför dom själva inte har gott om pengar som araberna har:)

Livsnjutare
403 Inlägg
16 april 2008
Kungen-EssE skrev:
Mortalis skrev:
Låt dom leva med sina oljepengar ett tag, istället för att satsa för framtiden (som faktiskt Dubai gör), sen kommer de få gå å sälja mattor igen.

men alla e för sej själva där..
det är inte så att alla delar på pengarna..

sen tänker du också lite fel..

dom som har pengar, dom hinner inte ens spendera dom innan dom dör juh ?
finns juh ingen framtid för dom.

deras barnbarn kan leva på deras pengar, så jag tror inte dom tänker så mycket på framtide, hade du gjort det?

"men alla e för sej själva där.."  det är just det som inte är bra ^^

sen förstår jag inte varför mortalis skulle tänkt fel? att dela med sig till landet och befolkningen gynnar väl bara alla?
varför ska det behöva bli segregerat i generation efter generetion som du beskriver det?

var glad att vi inte har den inställningen i sverige, för då hade en viss målgrupp fått problem i vårt avlånga land, om dom ens kommit in vill säga!
Senast redigerat av -S40- (16 april 2008)

Gta Iv 31april

KHRacing
16 april 2008
n0b0dy_ skrev:
Många som är avundsjuka ser ja smile

ärligt talat så ja, har man så mkt pengar för en liten plastbit som ger dig ""status" så blir man lite avundsjuk ja. tänk vad killen kunde gjort för miljön, rödakorset, m.m.m.m.m.m.m.m. med de pengarna..

Maizer
16 april 2008
John87 skrev:
Maizer skrev:
Mortalis skrev:
Låt dom leva med sina oljepengar ett tag, istället för att satsa för framtiden (som faktiskt Dubai gör), sen kommer de få gå å sälja mattor igen.

Det roliga är att ingen har reagerat på det oerhört dumma i hennes påstående. Dubai är en stad i Förenade arab emiraten!! De satsar på framtiden lilla du. Spelar ingen roll om deras pengar tar slut, de har byggt för att överleva det.

Ja, det var ju det Mortalis skrev.

Mortalis skrev:
satsa för framtiden (som faktiskt Dubai gör)

Nej hon skrev att vi skulle låta dem leva på sina oljepengar ett tag istället för att satsa på framtiden som dubai gör. Men som sagt, dubai ligger i förenade arabemiraten, så nej, det var inte det hon skrev.

Sök