2573
Sök

globala uppvärmningen är bluff

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
12 februari 2008
http://www.garaget.org/gallery/archive/24970/254755_ff71c4.jpg
koldioxidensvänner

hehe smile

Som något univeristet säger "Utan bevis kan man påstå vad som helst"

CarCass
627 Inlägg
12 februari 2008
Finns som sagt inga bevis. När/om det kommer några så kan jag börja tänka över saken

Edit: Det blir varmare, men inte fan är det några bilar. Snarare naturligt som det varit i evigheter, upp och ner
Senast redigerat av StaunteD (12 februari 2008)

Join the Evolution

295 Inlägg
12 februari 2008
haha den t-skortan  var ju hur skön som helst!

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
12 februari 2008
Arnie skrev:
haha den t-skortan  var ju hur skön som helst!

tyvärr är dom slut sad var bara dom första som reggade sig som fick dom. hade lite tur för en gång skull tongue

1 072 Inlägg
12 februari 2008
Isen smälter på bredden men växer på höjden, läste en bok som tog upp vanliga ämnen och på peka att folket aldrig kritiserar fakta politiker mm tar upp.

Personligen tror jag inte ett skit på detta..

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
12 februari 2008
tycker allt annat i världen är så sjukt genomtänkt. om man kolla lite snabbt över allt. att jorden har perfekt tempratur så att vi kan leva här. att alla levande varelser fungerar på ett helt otroligt sätt. då borde den som skapat allt detta kunnat tänka på växthusefekten wink

jag är inte religös jag bara spekulerar.

Better than God \o/
1 883 Inlägg
12 februari 2008
Ännu en film som visar hur man kan lura folk att tro på precis vad som helst bara man vinklar det rätt och påvisar antagna fakta. Precis som 9-11. *pust*

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Meister
6 763 Inlägg
Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
12 februari 2008
camaro67 skrev:
Temperaturförändringar har funnits i alla tider. På något sätt så dog dinosaurierna ut och de kan säkert bli likadant med  oss.

Våra förutsättningar är dock bättre då vi har större kunskap än dom hade wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Meister
6 763 Inlägg
12 februari 2008
Mäki skrev:
camaro67 skrev:
Temperaturförändringar har funnits i alla tider. På något sätt så dog dinosaurierna ut och de kan säkert bli likadant med  oss.

Våra förutsättningar är dock bättre då vi har större kunskap än dom hade wink

Hur vet du de? Var du där? wink

4 571 Inlägg
12 februari 2008
Denna viodeon innehöll ju allt det jag försökt intala mina tjockskalliga vänner sedan denna "hype" kom fram.

Skall tvinga alla jag känner att kolla på den.

blacken
12 februari 2008
Det häringa kan vara en del av problemet. och eventuellt en lösning.

http://www.garaget.org/gallery/archive/47676/254847_dnvaog.jpg
big_smile

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
MrTurbo skrev:
Ännu en film som visar hur man kan lura folk att tro på precis vad som helst bara man vinklar det rätt och påvisar antagna fakta. Precis som 9-11. *pust*

så du tror hellre på aftonbladet/Al Gore och politiker?
man kan lura folk att tro på precis vad som helst bara man vinklar det rätt och påvisar antagna fakta.

7 120 Inlägg
12 februari 2008
Izual skrev:
Denna videon innehöll ju allt det jag försökt intala mina tjockskalliga vänner sedan denna "hype" kom fram.

Skall tvinga alla jag känner att kolla på den.

Exakt vad jag tänkte skriva tongue

1 079 Inlägg
12 februari 2008
Ja det här har jag trott hela tiden, tror inte ett skit på den här hysterin om uppvärmningen, säger inte att man ska skita i miljön man kan ju ändå försöka leva lite renare men den här domedagsprofetian är ju 10ggr värre än förra gången då det var istid det tjatades om. Allt verkar gå i cykler, kretsbanor, jordaxeln? naturligt är det iaf för det har hänt förut till och från och när de säger på TV "varmaste dagen på x år" inte var det nån som gapade år X om växthuseffekten då? Men det är ju en stor anledning att gräva djupare efter skattepengar.
Senast redigerat av Madhouse (12 februari 2008)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
13 februari 2008
Blixten854 skrev:
Mogen nivå på denna tråden, ungefär som alla andra trådar här när det inte gäller bilar!

Du behöver inte hänga på off topic om du inte vill wink

583 Inlägg
13 februari 2008
Blixten854 skrev:
Mogen nivå på denna tråden, ungefär som alla andra trådar här när det inte gäller bilar!

Mogen nivå på denna kommentaren, ungefär som alla andra av dina kommentarer när du svarar OT i en tråd. Varför läser du om du inte gillar de då? Finns ingen lag som säger att du måste titta i alla trådar. Enligt min personliga åsikt borde folk som du hänga på lunarstorm. -,-'

Till topic då! Det finns inte nått som heter miljöförstöring mm, det är ju naturligt att vi människor förstör allt i våran väg. Människan är en parasit som lever på sitt sätt vare sig planeten vill de eller ej. Om 1000 år när planeten brinner så kommer du inte att sitta här endå och dina barns-barns-barns-barns-barns-barns-barns-barns-barns-barns-barns-barns-barn gånger 6 kommer att sitta nån annanstans i rymden på nån planet lika som jorden och förstöra.

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Drinking Buddy
89 Inlägg
13 februari 2008
camaro67 skrev:

Nej sad säg inte så

Lämna ditt bakomflutna före dej.

Sök