2798
Sök

Volvo XC60 den fjärde mars klockan 10.00

62 Inlägg
13 februari 2008
någon som vet mer om den, kanske ett datum man kan köpa den, vet chefen vill ha en sån när den kommer.. skicka ett pm om ni har någon fakta om det, tack

Smålänning
7 883 Inlägg
13 februari 2008
Liknar lite en Mercedes GL-klass i fram. Bak vetefan va den liknar tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
13 februari 2008
Jag gillar den inte, gillar ju inte nya V70 heller, men det är väl bra iof.
Bra att Volvo vågar designa lite eget, sen om det delar köparna i två läger kanske inte gör något, gain some lose some

2 924 Inlägg
13 februari 2008
twin_cam skrev:
Liknar lite en Mercedes GL-klass i fram. Bak vetefan va den liknar tongue

Det kan ha en liten naturlig förklaring, designchefen Steve Mattin för XC60 är nämligen Mercedes-Benz f.d designchef  roll
Senast redigerat av peegee (13 februari 2008)

~ Life is short, have FUN! ~

huh?
10 427 Inlägg
13 februari 2008
Mortalis skrev:
Bra att Volvo vågar designa lite eget, sen om det delar köparna i två läger kanske inte gör något, gain some lose some

Så har det väl vart i alla år tongue Även om dom flesta bilarna hmer eller mindre har varit replikor av amerikanska bilar.

Maharaja!
207 Inlägg
18 februari 2008

804 Inlägg
18 februari 2008
Braather skrev:
Jag vet för mycket om den bilen wink

Härligt, volvotestare som kör saab, det stärker alla mina fördomar om volvo än mer. lol

. . . .[brehas spar tid!!] . . .
264 Inlägg
18 februari 2008
Allså jag älskar volvo. men just den dära har jag lite svårt för.

jag tycker inte att den ser ut som en volvo. okej dom vill förnya sig. men inte så överdrivet....

Men får ge den nåra försök att impa lol

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)

(none)
1 725 Inlägg
18 februari 2008
baaki skrev:
Braather skrev:
Jag vet för mycket om den bilen wink

Härligt, volvotestare som kör saab, det stärker alla mina fördomar om volvo än mer. lol

Hehe, undercover smile  Jag får ställa bilen längst bort så ingen ser den kan jag lova.. Det står ca 200 volvos på parkeringen och En Saab, det tycker jag ger en status  tongue

--Lev i går som det vore i morgon--

509 Inlägg
18 februari 2008
familje bil om 10 år! då va det klart!

113 Inlägg
18 februari 2008
Äntligen en ny modell där den nya röven passar in.
Gillar faktiskt utseendet på den här bilen. Men jag hoppas att de fått till inredningen snyggare än i t.ex. den nya V70'n för det är något av det mest fula jag sett i en bil...
Sen att volvo gör skitbilar, med ännu sämre serviceverkstäder är ju en annan femma. Men va fan, nu när försvaret skär ner så kan ju volvo skeppa sina bilar till Revinge så de har nåt att öva på... Ja, jag är trött på volvo. Och ja, jag äger en själv... tongue

11 Inlägg
18 februari 2008
Allt fler rymdfarkoster kommer det yikes, men visst den är häftig wink

3 722 Inlägg
18 februari 2008
Riktigt snygg!, ska provköras!

82 Inlägg
18 februari 2008
den har jag testat på min verkstad går som fan

229 Inlägg
18 februari 2008
Den här bilen verkar ju helt klart dela bil Sverige i 2 delar (om inte fler) Personligen tycker jag att det är en riktigt häftig bil, speciellt gillar jag det stora volvo emblemet i grillen och den feta bakdelen. Nä plus från min sida

--Some people wine about their best, I go home and f-ck the prome queen--

En gång Volvo, alltid Volvo
165 Inlägg
18 februari 2008
Spontant ser den väldigt mycket ut som wannabe-japs.

20 Inlägg
18 februari 2008

Sök