haha nja.. Villa? Nej SLOTT! Vovve? Nää.. Katt kanske.. VOLVO? NEJ!!!! Det ska vara VW Sålänge jag mår bra, får fruga och kanske barn så har jag fått allt jag vill
att jag och alla i min närhet mår bra. att det ska framställas botmedel mot allt, dvs cancer osv osv . så att alla får chansen att leva ett normalt liv som alla andra:) kom ihåg: Pengar gör dej endast lyckligare för stunden!
Hm, e väl nog att få medborgaskap i USA. Bo i ett fint hus med ett tre garage. En pickup,en Bmw 760 o en mustang som renoverings projekt. Har man ngt o pilla med vilket e shit skoj Samt att vara ekonomiskt oberonde o ha en lycklig familj .
drömmen är ju att vara RIK. några miljarder på kontot skulle inte vara fel. sen skulle jag nog bygga en replika av nurnberg ring på baksidan av palatset jag skulle bo i . självklart så skulle jag ha några vråltrimmade skylines, supror och en calibra me . sen skulle det finnas MYCKET olja, så mycket så att det skulle vara asbilligt, nästan gratis
Vara lycklig, ha en Gto och en Saleen s7 mm. stående i ett stort garage och inte drabbas av nån sjukdom. Och så självklart ha pengar så man klarar sig och lite (mycket) till
Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II" Good Girl Gone Bad