2686
Sök

Hur många här på Gorg ser fram emot GTA IV

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
15 februari 2008
#21
bmx skrev:
känner på mej att man måste ha en jävligt kraftig dator för att kunna spela det hmm

tackar vet ja san andreas smile
Man har aldrig behövt en superdator för att lira något GTA-spel, körde GTA III när det kom på min gamla PII 350MHz och det var likadant med GTA:VC och GTA:SA tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
15 februari 2008
#22
TBOC_Razor skrev:
bmx skrev:
känner på mej att man måste ha en jävligt kraftig dator för att kunna spela det hmm

tackar vet ja san andreas smile
Man har aldrig behövt en superdator för att lira något GTA-spel, körde GTA III när det kom på min gamla PII 350MHz och det var likadant med GTA:VC och GTA:SA tongue
Jag försökte med gta3 på en 450 med ett litet voodoo3 i, men det funkade inge vidare. Däremot var ju VC betydligt mer optimerat, så det funkade ju aningen bättre.

Whine whine!

249 Inlägg
15 februari 2008
#23
så fort  det kommer ut så blir det att köpa ett ps3 och gta:D

// genetorp

ElectroRaggare
885 Inlägg
15 februari 2008
#24
GTA är bäst på PC! smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

4 554 Inlägg
15 februari 2008
#25
ja har fortfarande inte klarat gta 1

271 Inlägg
15 februari 2008
#26
Loudness då får du fan se till att skynda dig för du har några spel att ta igen tongue


Stämmer det verkligen att det bara kommer till Ps3 och xbox 360? fan jag vill spela det på ps2 som alla andra spel


1 Inlägg
15 februari 2008
#27
ps3 är ett måste! köpte ps3 starter pack med två spel bland annat motorstorm (ett av dom fetaste bilspelen som finns) och två handkontroller och så var HD på 60 gb för endast 6 000! som hittat!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
15 februari 2008
#28
Urkas skrev:
TBOC_Razor skrev:
bmx skrev:
känner på mej att man måste ha en jävligt kraftig dator för att kunna spela det hmm

tackar vet ja san andreas smile
Man har aldrig behövt en superdator för att lira något GTA-spel, körde GTA III när det kom på min gamla PII 350MHz och det var likadant med GTA:VC och GTA:SA tongue
Jag försökte med gta3 på en 450 med ett litet voodoo3 i, men det funkade inge vidare. Däremot var ju VC betydligt mer optimerat, så det funkade ju aningen bättre.
Voodoo3 ?  det är ju stenåldersteknik tongue

Inte så konstigt att du inte kunde köra det, jag hade iaf ett geforce 4 mx440 på hela 128mb!!!  cool

Funkade iaf utmärkt för mig att lira det som sagt.

Fast sen körde jag ju UT2K3 på den datorn också >.<

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

4 554 Inlägg
15 februari 2008
#29
Keps_nille skrev:
Loudness då får du fan se till att skynda dig för du har några spel att ta igen tongue
men 1an är ju så jävla rolig kan inte klara de för då är de roliga slut:P

OEM <3
6 957 Inlägg
15 februari 2008
#30
loudness skrev:
Keps_nille skrev:
Loudness då får du fan se till att skynda dig för du har några spel att ta igen tongue
men 1an är ju så jävla rolig kan inte klara de för då är de roliga slut:P
Lär ju bli ett PS3 å GTA när de kommer, har haft alla andra, men gjort mig av med allt
för ja spela för mkt, nu tänker ja fan inte låta bli! wink

OEM <3

2 126 Inlägg
15 februari 2008
Trådstartare
#31
Bjork skrev:
loudness skrev:
Keps_nille skrev:
Loudness då får du fan se till att skynda dig för du har några spel att ta igen tongue
men 1an är ju så jävla rolig kan inte klara de för då är de roliga slut:P
Lär ju bli ett PS3 å GTA när de kommer, har haft alla andra, men gjort mig av med allt
för ja spela för mkt, nu tänker ja fan inte låta bli! wink
Nä det får bli samma här, orkar nog inte vänta på att det släpps till PC:n


Fritids-designer
293 Inlägg
16 februari 2008
#32
Kommer nog bli ruskigt fint tror jag! Hoppas bara min dator klarar av det ( vet inte vad för grafikkort eller så men den fixar SA bra så hoppas väl att det ska klara detta också, annars måste man ju fan köpa ett nytt hmm )
Hur mycket brukar ett grafikkort kosta?
Trist bara att de släpper ut PC versionerna så sent. För som sagt, GTA är bäst på PC.

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

Large Cap
1 816 Inlägg
16 februari 2008
#33
Hoppas rockstar släpper ut det till PC också. smile
Då blir det till att köpa!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
16 februari 2008
#34
Så fort det kommer till PS3an ska det handlas smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Fritids-designer
293 Inlägg
18 februari 2008
#35
Kan man kolla va för grafikkort å så man har, typ i panelkontrollen? så man kan få sig en aning om man ens skulle kunna köra spelet?

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

2 126 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
#36
Generalen skrev:
Kan man kolla va för grafikkort å så man har, typ i panelkontrollen? så man kan få sig en aning om man ens skulle kunna köra spelet?
Gäller XP!
Kontroll panelen/system/Hardware/device manager(vet inte vad det heter på svenska, har engelsk version)/Display eller nåt sånt wink


804 Inlägg
19 februari 2008
#37
letmetouch skrev:
ps3 är ett måste! köpte ps3 starter pack med två spel bland annat motorstorm (ett av dom fetaste bilspelen som finns) och två handkontroller och så var HD på 60 gb för endast 6 000! som hittat!
Var ju mest dumt.
3843kr för 40gb:aren
847kr för 250gb 2,5" hårddisk
  99kr för motorstorm
599kr för 2:a handkontrollen
Summa: 5388kr för 250gb PS3 wink

2 126 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
#38
baaki skrev:
letmetouch skrev:
ps3 är ett måste! köpte ps3 starter pack med två spel bland annat motorstorm (ett av dom fetaste bilspelen som finns) och två handkontroller och så var HD på 60 gb för endast 6 000! som hittat!
Var ju mest dumt.
3843kr för 40gb:aren
847kr för 250gb 2,5" hårddisk
  99kr för motorstorm
599kr för 2:a handkontrollen
Summa: 5388kr för 250gb PS3 wink
Det sånt som knäcker en när man får reda på att man kastat pengar i sjön! tonguelol


Inga konstigheter
2 064 Inlägg
19 februari 2008
#39
Det bästa med GTA IV är ju att dom kommer fixa multiplayer! smile
Det suger ju självklart att det tar sin tid innan det släpps till PC, men dom trycker nog in lite extragrejjer bara. Kan tippa på att multiplayerstödet t.ex blir ännu mer utvecklat för PC osv...


2 118 Inlägg
19 februari 2008
#40
j*vla skit ! nu måste jag köpa ny dator tongue

D.i.l.l.i.g.a.f


Sök