När man tog en snabb titt så såg det bra ut, men kollade man lite noggrannare så såg t.ex baklysena väldigt platta ut, sen också bakluckan såg lite väl "Paintad". Men annars ser det riktigt bra ut!
När man tog en snabb titt så såg det bra ut, men kollade man lite noggrannare så såg t.ex baklysena väldigt platta ut, sen också bakluckan såg lite väl "Paintad". Men annars ser det riktigt bra ut!
Bakljusen kan inte vara annat än platta, har tagit dom från en bettle 2012 och dom är just platta, jag ska jobba mer med bakluckan och lite andra detaljer som jag inte är så nöjd med. Tack för synpunkterna
Tror både jag och ArvidsZon trodde att det va från en skyline, dom har ju lite mer konturer än vad beetle har antar jag... Jag tycker annars att det ser väldigt bra ut, men bakluckan fattar jag inte riktigt vad det svarta runt luckan är? Fortsätt modda på den så kommer den nog bli väldigt bra! (Hade absolut inte gjort det bättre själv ;P)
Det svart ska se ut som luckan är öppen i ovankant, som den är på vissa pga att det inte går att få igen pga av saker under huven, blev inte så bra, ska jobba mer på hela bilen. Jag tror nog du hade gjort ett bra resultat du med om du försökt
Det svart ska se ut som luckan är öppen i ovankant, som den är på vissa pga att det inte går att få igen pga av saker under huven, blev inte så bra, ska jobba mer på hela bilen. Jag tror nog du hade gjort ett bra resultat du med om du försökt
Jahaa, aa nu ser jag det! Trodde först att du hade gjort ett lite halv tamt försök att lacka en svart rand runt luckan Men som sagt, nu när du säger det så är det ju inga tvivel Haha du har väl sett min golf som jag lagt in här tidigare?? Det är visserligen min första brush, men troligtvis min sista också! Tålamodet och att man är självkritiker sabbar hela bilden!
Då skulle du sett mina först och mina allra första försök till att photoshopa har jag inte vågat visa nån*S* Vi får fortsätta träna och jag håller med dig självkritik är inte bra i alla läge*L*
Ser jättebra ut, är en del smådetaljer men förstår att du inte är helt färdig.
Nej jag är inte färdig än men säg vad du tycker ser konstigt ut eller ofärdigt.
Ok rutor ser konstiga ut både bakrutan och sidorutorna på andra sidan, sen i fronten oljekylaren ser lite konstig ut, ska kanske ändra ljussättningen på den. Annars ser det toppen ut.
Ser ju faktiskt riktigt snygg ut. Har du klistrat in buren eller har du brushat den själv? något som störde mig va längst bak på sidokjolen är det väldigt suddigt.
Ser ju faktiskt riktigt snygg ut. Har du klistrat in buren eller har du brushat den själv? något som störde mig va längst bak på sidokjolen är det väldigt suddigt.
Tack! Det mörka längst bak på sidokjolen var något halvförsök till skugga men det blev väl inte någon höjdare. Buren är C&P och lite brush som jag inte är färdig med, interiören är tagen från en Civic EG6 så jag har fått ta bort och brusha lite eget för att passa in det. Frontläppen är nästan helt brushad.
Ser jättebra ut, är en del smådetaljer men förstår att du inte är helt färdig.
Nej jag är inte färdig än men säg vad du tycker ser konstigt ut eller ofärdigt.
Ok rutor ser konstiga ut både bakrutan och sidorutorna på andra sidan, sen i fronten oljekylaren ser lite konstig ut, ska kanske ändra ljussättningen på den. Annars ser det toppen ut.
Jag har en del kvar att göra på rutan bak och IC'n i fronten behöver bättre skuggningar. Tack för kritiken!
mm , men hittills så ser det mycket bra ut. fortsätt så ... håller själv på med en volkswagen bora. har inte så mycket tid över eftersom jag håller på att skola in min dotter.
Jag är inte riktigt klar. Jag ska byta bakgrund m.m. Men det känns som jag har hållt på i evigheter med den nu så nu ska den visas upp. Här mitt försök till "Hellaflush".