Ser att det är många duktiga PS´are här. Nån som har lust att köra lite lagom med svart driftinginspirerad text på min bil. typ stor text på sidan i sprängd font. eller spruckna bokstäver "DIE PANTZERWAGEN" samt nån KONI, H&R, K&N
ta denna bild. kan lägga upp den större om det behövs?!
Ser att det är många duktiga PS´are här. Nån som har lust att köra lite lagom med svart driftinginspirerad text på min bil. typ stor text på sidan i sprängd font. eller spruckna bokstäver "DIE PANTZERWAGEN" samt nån KONI, H&R, K&N
Fixade till en golf mk1 lite snabbt, nu är den precis som jag vill ha den, förutom lacken, den ska ju vara utöver det vanliga, har dock inte kommit dit än.. Blir imorron!
Org.
Min. (fälgarna blev lite väl mörka, bättring imorron!)
Fixade till en golf mk1 lite snabbt, nu är den precis som jag vill ha den, förutom lacken, den ska ju vara utöver det vanliga, har dock inte kommit dit än.. Blir imorron!
Vet inte varför igentligen.... men jag gillade original grillen bättre.
Nja, enda anledningen jag kan se till att behålla org är att man får rätt snygga luftintag om man tar bort smålysena! egentligen ville ja ha en grill med större ribbor, men ja orkade inte hålla på mkt mer inatt..