ingen som har iPhone ? hört att den första suger grovt men att de ska komma ut et 3G version inom kort..
Vart har du hört det?
Och vad vare som sög med den?
det var en massa standard saker man va tvungen att ladda ner i efterhand. som mms till exempel de finns inte ens me när man köper... läste om de i pc för alla... sen finns de ju recensioner om de på nätet o alla säger att man ska vänta till den nya ...
kan bara säga en sak direkt... köp ingen k850... ja har en nu... ja har redan fått den utbytt för den gammla va inne på lagning 4 ggr på 2 månader... sen ficka ja en ny... ja tror fan att den e värre än den ja hadde ... min tjej köpte en.. den suger lika hårt.. min polare har en o han har inte sett den på 1 månad för den har tillbringat mesta tiden på verkstan... ja ska reklamera min i byta mobil
Jag och alla andra jag känner som har en K850i hatar den!!! Köp den inte! Gör det inte!
Var nyss nere på stan och kollade på telefoner. Och dom försökte lura på mig lite allt möjligt men jag tror jag ska vänta på att Denna ska komma. Verkar vara en telefon i min smak. Vad tror ni?
Har sj en k800i, min e på väg att ge upp nu efter ca 1.5 år Ska lätt införskaffa mig en C902, den kommer om ngn vecka nu, kanonkamera (samma cybershot som i k850i) 11mm tjock (smal).
Grymt snygger
Jag tror kameran är bättre i k850i tack vare att telefonen är tjockare.
Var nyss nere på stan och kollade på telefoner. Och dom försökte lura på mig lite allt möjligt men jag tror jag ska vänta på att Denna ska komma. Verkar vara en telefon i min smak. Vad tror ni?
Har sj en k800i, min e på väg att ge upp nu efter ca 1.5 år Ska lätt införskaffa mig en C902, den kommer om ngn vecka nu, kanonkamera (samma cybershot som i k850i) 11mm tjock (smal).
Grymt snygger
Jag tror kameran är bättre i k850i tack vare att telefonen är tjockare.
Frågade både på aircall å expert, dom sa att kameran e samma vem vet? Men de va ju blixt, autofokus å annat lull lull, e helnöjd med kameran i k800i:n iaf
BTW: Beställde en SE C902 igår kväll, nu e de bara att vänta
själv sitter man på en p1i från sony ericsson väntar dock på iphone när den släpps. 3g varianten
kamerian i k800i är grymt bra och snabb kan jag säga mycket snabbre än den jag har p1i men samtidigt så är inte p1i en sådan mobil det är en arbetsmobil
förresten, e de ingen som har en sonyericsson och som har kunnat ta bort operatörsloggan. Jag har 3 och där e de 2 st 3:or som visas mitt i skärmen.. ooooootroligt irriterande... vill inte ha nått sånt där Jamba skit där de kostar en timlön att ta bort de..
jag ska köpa en nokia 6500 imon en vecka .. därimot kan jag inte säga om den är bra eller inte men den värkar så :p annars kan du gå in på www.pricerunner.se o jämföra mobiler där och även se bästa pris på dom . lycka till.