3952
Sök

allmänt Scania snack Bild På nya R-Serien Topline!.

-utan 940
1 728 Inlägg
2 oktober 2008
v80_ecke skrev:
sätt upp en skylt fyll på oljan om du tömt den så ska det nog inte vara nå problems förutom att läcker då!

Det var Scania själva som hade tömt reservdelsbilen på olja för att det inte skulle läcka ut flera liter på deras parkering.

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
okej men sätt en skylt där med big_smileroll
Andreas 940 skrev:
v80_ecke skrev:
sätt upp en skylt fyll på oljan om du tömt den så ska det nog inte vara nå problems förutom att läcker då!

Det var Scania själva som hade tömt reservdelsbilen på olja för att det inte skulle läcka ut flera liter på deras parkering.

Erik H

-utan 940
1 728 Inlägg
3 oktober 2008
v80_ecke skrev:
okej men sätt en skylt där med big_smileroll

Jag är likgiltig inför oljespill på deras parkering. cool

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
huh?
10 427 Inlägg
10 oktober 2008
v80_ecke skrev:
shopen på kingsclub har kommit nu big_smile

Kanske lagt krutet på det istället för att ge mig min tshirt! mad

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
11 oktober 2008
Trådstartare
har du skrivit och frågat vart den är?
steifan skrev:
v80_ecke skrev:

Erik H

Scania V8
27 Inlägg
15 november 2008
går de å sätta på lampor å sånt på 18wos haulin ? eller är det ett annat sånt spel de går på? har för mej att de går å sätta på rostfria detaljer som vingar å sånt å lite mer lampor.. men kommir inte ihåg vart man ska åka å göra de.. nån som vet? mvh

huh?
10 427 Inlägg
15 november 2008
v80_ecke skrev:
har du skrivit och frågat vart den är?
steifan skrev:
v80_ecke skrev:

Fick den igår tongue

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
21 november 2008
Trådstartare
Nu har man beställt från kingsclub shopen! väntar spänt på att det ska komma!

Erik H

Hemmasittare
241 Inlägg
21 november 2008
Vet inte om detta tagits upp men man kan ju höja tomgången med farthållaren.. Det kanske alla visste redan. Om inte så kan det ju vara bra om man vill ladda batterierna medans man står o lastar.
Senast redigerat av C-Douglas (21 november 2008)

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
22 november 2008
Trådstartare
Det kan ju va bra att veta det !
C-Douglas skrev:
Vet inte om detta tagits upp men man kan ju höja tomgången med farthållaren.. Det kanske alla visste redan. Om inte så kan det ju vara bra om man vill ladda batterierna medans man står o lastar.

Erik H

7 277 Inlägg
22 november 2008
Har fått nya däck runtom, förutom sista styraxeln.
Kommer bli kul på måndag då man slutar hasa rätt fram hela tiden.
Ska även skifta över till grusflak, bilen ser så mycket grymmare ut med flaket jämfört med betongsnurran.

Tyvärr så kör jag inte scanian längre då jag fick en volvo som står stationerad 5 mil närmare hem så jag sparar enorma bensinpengar till/från jobbet smile

Uppkörning CE på onsdag dessutom! Snö och is ute på vägarna men det ska inte vara några bekymmer för det.

Om jag har orken över någon dag så kanske jag placerar ett par p-ljus i rotorljusen.
Senast redigerat av Brains (22 november 2008)

529 Inlägg
22 november 2008
Brains skrev:
Ska även skifta över till grusflak, bilen ser så mycket grymmare ut med flaket jämfört med betongsnurran.

Tyvärr så kör jag inte scanian längre då jag fick en volvo som står stationerad 5 mil närmare hem så jag sparar enorma bensinpengar till/från jobbet smile

Uppkörning CE på onsdag dessutom! Snö och is ute på vägarna men det ska inte vara några bekymmer för det.

Om jag har orken över någon dag så kanske jag placerar ett par p-ljus i rotorljusen.

Då får du ju köra en riktig bil. wink

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen

Hemmasittare
241 Inlägg
23 november 2008
v80_ecke skrev:
Det kan ju va bra att veta det !
C-Douglas skrev:

Japp. Slipper man sitta med foten på gasen wink Bara luta sig tillbaka och vänta, eller gå o göra nå annat wink
Senast redigerat av C-Douglas (23 november 2008)

7 277 Inlägg
23 november 2008
JimpeBoy skrev:
Brains skrev:

Jag hoppas att när du säger "riktig bil" att du syftar på släpet och inte volvo wink
Senast redigerat av Brains (23 november 2008)

529 Inlägg
23 november 2008
Brains skrev:
JimpeBoy skrev:
Brains skrev:

Jag hoppas att när du säger "riktig bil" att du syftar på släpet och inte volvo wink

Haha, nä syftar ju faktiskt på bilen, wink

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen

7 277 Inlägg
23 november 2008
JimpeBoy skrev:
Brains skrev:
JimpeBoy skrev:

Haha, nä syftar ju faktiskt på bilen, wink

Haha ja volvo fungerar väl det med men efter att ha kört åkeriets nyaste scania så tyvärr gillar jag scanian mer.
Lite jobbigt nu bara eftersom "min" bil är till salu så det känns dumt att montera extra prylar.
Är så himla sugen på att byta ut alla ljus i fram mot dioder, montera lite extra ljus, p-ljus i rotorljusen, ett par utstickande lampor vid fotstegen och några små i grillen.

Trucker
70 Inlägg
23 november 2008
själv kör man r500 flisbil... slappt som satan!

Sök