Tackar för alla kommentarer än så länge! Kan vara till hjälp. Dag 3 avslutad nu! Att tillägga är att framsidan av baslådORNA är klara. Blev tvugna att göra 2 lådor med kilformade bakstycken för att över huvudtaget få in dom i bilen eftersom det är byggt ut över hjulhusen.. Men ska man ha 4st 10"are på bredden så
Härnäst blir det att plasta lådan och sätta sågen i dörr-sidorna! Mer bilder av dagens konstruktioner kommer under morgondagen! Nu blir det på med nattmössan! Hoj
Nu kommer det lite uppdatering för er som väntat.! Just nu sätter vi sågen i dörrsidorna. Bilder kommer på det under morgondagen! Här är lite byggbilder från söndagen!:
Luckan kläs med DLS MaxDamper, Asfaltsmatta
Klätt o klart!
Likaså dörrarna!
Lådorna klädda med grövre modell av oljehärdad masonit på fronterna!
MDF ringarna till basarna sätts på plats. Dubbla 12mm MDF, Kantfrästa!
Bagagerumsklädseln slaktas, för att bli grundstomme till nya sido-covers! Haha
Så ser det ut i dagsläget. dom 2 yttre basarna blir monterade med magneten utåt pga lite problem med utrymmet! MEN, å andra sidan så är magneterna smällfeta och en fröjd för ögat!
och jag som tyckte de va jobbigt att börja och greja med min bil.
fy fan helt ny bil. men ni verkar kunna sånt här.
dröm jobbet.
Haha. Jo det är sant. Ny bil som ny bil. Men Känns helt fuckat. Särskillt när vi började såga i dörrsidorna och hittar nyleveranspapprena liggandes där
och jag som tyckte de va jobbigt att börja och greja med min bil.
fy fan helt ny bil. men ni verkar kunna sånt här.
dröm jobbet.
Haha. Jo det är sant. Ny bil som ny bil. Men Känns helt fuckat. Särskillt när vi började såga i dörrsidorna och hittar nyleveranspapprena liggandes där