ska du har en Ic för att de är snyggt är de inget o lägga pengar på ,, de är bara löjligt
Det är väl upp till varoen vad man lägger pengarna på! Om jag har framtida planer på turbo och inhandlar en nu gör jag ju ingen förlust i slutänden dessutom.
Ska erkänna att jag skulle aldrik köpa en riktigt IC om jag visste att jag aldrig skulle turbokonvertera.
hur löser du besiktning om du skall turbokonvertera då?
Man demonterar innan besiktning, sen sätter man på det efter! Det är inte mycket svårare än så! Ganska omständigt men det finns ingenting som talar emot att det inte skulle gå...
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Det är väl upp till varoen vad man lägger pengarna på! Om jag har framtida planer på turbo och inhandlar en nu gör jag ju ingen förlust i slutänden dessutom.
Ska erkänna att jag skulle aldrik köpa en riktigt IC om jag visste att jag aldrig skulle turbokonvertera.
hur löser du besiktning om du skall turbokonvertera då?
Man demonterar innan besiktning, sen sätter man på det efter! Det är inte mycket svårare än så! Ganska omständigt men det finns ingenting som talar emot att det inte skulle gå...
Ja, den där frågan är så jävla uttjatrad. Det är en jävla skillnad på o turbokonvertera och att besikta en bil. Ska kanske inte änns köra med bilen på vanlig väg, sug på den!
Nu ska jag iofs göra det men då byter jag väl motor, har två nämligen! Om man är så erfaren att man kan turbokonvertera en bil kan man oxå byta motor. Jag har eu torbokonverterat en motor än.. och lär inte göra det förens jag skaffat tillräckligt mkt kunskap och pengar till det.
Du vet om att man har en ic för att kyla luft som går till tubon va?? Men att sätta en ic på en bil utan turbo var nog det........ Ja... det e som att köpa ett slutsteg men inte ha några högtalare... ( ungefär)
Du vet om att man har en ic för att kyla luft som går till tubon va?? Men att sätta en ic på en bil utan turbo var nog det........ Ja... det e som att köpa ett slutsteg men inte ha några högtalare... ( ungefär)
Aha, jag som trodde det var luften ur turbon som man kylde... då har man lärt sig nått nytt ....