Förgasar 102:an har 105hk och har man inte något allvarligt fel på bilen så funkar en sån också att pendla med. Insprutaren accar en 1s snabbare typ. Det går utmärkt att blåsa på 150-160 på motorvägen Fördelen med fyrorna är att man åker bekvämt i en stor bil ganska snålt. Vad som kan vara svårt är att hänga med trafikrytmen är i en 200D (inte turbo) automat
inte så konstigt när bilen ligger på strax över 70 hk haha. Kan va gränsfall med W123 200an på 98 hk.
när tråden endå är igång så kan ja skriva till effekt siffrorna på E36 amg och E60 amg.
Nja... W123 är snäppet vassare Den är dessutom prisbelönt
124:an fanns från 190, 1,9 bensinfyra, till 500, 5,0 bensinåtta. 190 är väll den vanligaste och ligger mucket bra i pris, och kvalitén är mycket hög på allt utom plåten som försvinner i rasande takt om man inte sköter bilen.
Karossen tog över efter W123 1985.
190an skiljer sig från övriga mercor. Där siffrorna inte står för motorstorleken. Utan är modellbeteckning. 190an finns med motorer från 1.8 till 2.5L
190an finns från 1.8l till 3.2l. :p kände mig tvungen att rätta där bara.
Nja... W123 är snäppet vassare Den är dessutom prisbelönt
124:an fanns från 190, 1,9 bensinfyra, till 500, 5,0 bensinåtta. 190 är väll den vanligaste och ligger mucket bra i pris, och kvalitén är mycket hög på allt utom plåten som försvinner i rasande takt om man inte sköter bilen.
Karossen tog över efter W123 1985.
190an skiljer sig från övriga mercor. Där siffrorna inte står för motorstorleken. Utan är modellbeteckning. 190an finns med motorer från 1.8 till 2.5L
190an finns från 1.8l till 3.2l. :p kände mig tvungen att rätta där bara.
finns några men inte många Brabus W201or med 3.8L sexa