4910
Sök

Rekomenderar Ghostrider Back to basics--> Subaru vs Polisen

fotointresserad
2 307 Inlägg
23 februari 2008
den här filmen har man väntat på länge..  helt klart godkänd film. Skön blandning mellan bil, mc och lite humor..

Skoj att se hur han leker med poliserna när han är ute och rastar subban

5 Inlägg
3 mars 2008
sjukt bra film.. någon som vet vad det är för bilmodell som han åker kälke efter?
tycker den är snygg.

442 Inlägg
3 mars 2008
kallest200 skrev:
sjukt bra film.. någon som vet vad det är för bilmodell som han åker kälke efter?
tycker den är snygg.

Subaru Forrester. smile

5 Inlägg
3 mars 2008
oki tackar..

2 751 Inlägg
3 mars 2008
dom filmerna "Inspelningarna" är så tradiga at glo på så de finns inte.... Möjligtvis när han kör motorcykeln

Who Djaa bless no man curse

Neerd
1 596 Inlägg
3 mars 2008
ÅRETS BÄÄSTA FILM!!
kan se den 10 gånger om

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

712 Inlägg
3 mars 2008
bobban663 skrev:
säger tiller att KÖPA den direkt!!! smile

När man kan ladda ner den gratis..? roll

645 Inlägg
3 mars 2008
Ghostrider: Goes undercover o back to basics är fan dom bästa åka fort filmerna som finns!!!

Så jäkla skönt när han dissar GIS gänget o grillar snuten med subban lol

R-Berg
392 Inlägg
3 mars 2008
T16_AeRo skrev:
bobban663 skrev:
säger tiller att KÖPA den direkt!!! smile

När man kan ladda ner den gratis..? roll

Kunde man för länge sen wink

Sleeper
3 084 Inlägg
3 mars 2008
Ååå fan va man längtar te sommarn big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sleeper
3 084 Inlägg
3 mars 2008
förresten vem vann mc:n? tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
3 mars 2008
ghost rider såklart wink

831 Inlägg
9 mars 2008
När jag var yngre älskade jag Ghostrider innan jag mognade till mig och verkligen fattade vilket pucko han är som utsätter precis ALLA runtomkring för livsfara. Speciellt när han slår av lysena på bilen... i mörker. Frågan man ställer sig är ju när och inte om...

(Nu kommer jag säkert få en rejäl kalldusch av många)
Senast redigerat av CrilleD (9 mars 2008)

OEM <3
6 957 Inlägg
9 mars 2008
CrilleD skrev:
När jag var yngre älskade jag Ghostrider innan jag mognade till mig och verkligen fattade vilket pucko han är som utsätter precis ALLA runtomkring för livsfara. Speciellt när han slår av lysena på bilen... i mörker. Frågan man ställer sig är ju när och inte om...

Båda ja och nej, han kör ju då de inte e så trafikerat och sen så vet han ju va vi vill se tongue

Edit: Den bästa filmen hitills tkr ja, någon mer som instämmer?
Senast redigerat av Bjork (9 mars 2008)

OEM <3

831 Inlägg
9 mars 2008
Javisst, ute på motorvägarna ja. Men inte i innerstaden. Där det springer runt massa fylltrattar och annat tvärs över gatorna.

Bjork skrev:
CrilleD skrev:

Båda ja och nej, han kör ju då de inte e så trafikerat och sen så vet han ju va vi vill se tongue

Edit: Den bästa filmen hitills tkr ja, någon mer som instämmer?

VW-nörd?
4 332 Inlägg
9 mars 2008
Han va ju faktiskt RUSKIGT NÄRA att frontalkrocka med en taxibil där när han slagit av lysena, kolla noga så kommer ni se de, kan inte ha varit många cm från döden för både han o taxichaffisen...men de e på nåt sätt underhållande å se på iaf =/ Men tänker ju inte göra såna saker själv, hoppas ja inte ngn tänker bara för de ser de där, gör han så slipper jag smile

?
1 038 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
CrilleD skrev:

Då ja pendlar 19mil om dagen,bro-sädertälje sen 2½år tillbaka och ja lovar dig att när GR kör utan lyse är inte hälften så farligt som "vanliga bilister"  som är ute på vägarna dagligen på den sträckan,

Kalldusch nr 1 big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Muttley
9 mars 2008
men ghostrider är en stor idiot som faktiskt borde få en knuff av någon vettig bilförare. hade jag sett han hade jag säkert tryckt ut han och skyllt på att jag inte såg att han kom.

kör själv mc och blir ofta omkörd av idioter som han.
hatar helt enkelt sådana.

442 Inlägg
9 mars 2008
tkd_rille skrev:
men ghostrider är en stor idiot som faktiskt borde få en knuff av någon vettig bilförare. hade jag sett han hade jag säkert tryckt ut han och skyllt på att jag inte såg att han kom.

kör själv mc och blir ofta omkörd av idioter som han.
hatar helt enkelt sådana.

jaa han har inte mkt i skallen men han är iaf kung på att köra big_smile Och kul att kolla på.

993 Inlägg
9 mars 2008
han e grym,, vad har man annars gaspedalen till? ligga och fisa i 50km/h timmen? på en 90väg t.ex?

han e grym, han har erfarenheter, därför han bör utnytja dom också..

Kalldusch nr 2 big_smile
Senast redigerat av Kungen-EssE (9 mars 2008)

Sök