Din svikare. Här tror man du är en Volvo-fantast ända ut i fingerspetsarna och så sneglar du åt det tyska hållet likt förbannat. Skämmes.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
R8:an är iaf hundra gånger snyggaren bugattin. För de 13miljonerna man har kvar efter man köpt R8:a och garage kan man nog få fram 1000hk i R8:an, så har man både prestandan och utseendet.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Härligt att det går köpa världen snabbaste bil i Sverige som kör skiten från allt annat, finns ju ett antal i Tyskland om man vill ha i en annan färg.... Hoppas Lotto & jokerna går in så köper jag en sådan
Kör skiten från allt annat? Är du rolig? Den är inte världens snabbaste väglagliga bil, inte ens världens snabbaste produktionsbil.
Härligt att det går köpa världen snabbaste bil i Sverige som kör skiten från allt annat, finns ju ett antal i Tyskland om man vill ha i en annan färg.... Hoppas Lotto & jokerna går in så köper jag en sådan
Kör skiten från allt annat? Är du rolig? Den är inte världens snabbaste väglagliga bil, inte ens världens snabbaste produktionsbil.
Ja det är inte första gången man ser såna bilar till salu i sverige. Var inte längesen det var en F50, F40 och Enzo till salu på blocket .
Men nej, hade jag haft råd till Veyronen så hade jag inte köpt den. Gillar fan inte designen :S. Nej F40 ska det vara! Fan inga bekvämligheter här inte .
He he.. de stog på von braun utanför borås... va o klappade på dem