Hej! Har sökt men hittade inget vettigt svar i dom 4trådar som ja hitta
Jag har rivit ut all inredning där bak och baksätet m.m och ska ljuddämpa hela fadderullan. Jag har även köpt en hink DC-P 500 från Swedac och lite bitumen mattor ifrån Mekonomen. Nu till min fråga, ska jag ta bitumenmattor först och därefter dämpassan, eller tvärtom?
Och är det någon med erfarenhet av dämpmassa som kan uttala sig, om den lockar till sig rost? Han på Swedac sa att den inte skulle dra åt sig fukt iaf och att den är anpassad till plåt etc. Men även galvade bilar rostar....nya bilar går sönder och förr i tiden var jorden platt...
Jag kör med bitumen sen DCP-500 ovanpå det. Ska nog bli kanon det
Jasså? åh fan de blev bra förmodar jag? DCPn hade inga prob att fastna på bitumenet va? Jag vill bara vara säker innan jag kleggar ut 18kg i bilen Grymt billigt är de iaf! ca 800kr för 18kg Peak offen kostar la 4500 för 18L
Jasså? åh fan de blev bra förmodar jag? DCPn hade inga prob att fastna på bitumenet va? Jag vill bara vara säker innan jag kleggar ut 18kg i bilen Grymt billigt är de iaf! ca 800kr för 18kg Peak offen kostar la 4500 för 18L
Nej sitter riktigt bra.
Kletade ut 18kg i polarens A3a. Det sitter i min har jag bara kletat lite ibak men det sitter också som berget.
Nej sitter riktigt bra.
Kletade ut 18kg i polarens A3a. Det sitter i min har jag bara kletat lite ibak men det sitter också som berget.
Okej, gött ingen rosthistoria efter?
1snake -->> Dom stora kostar som sagt 40kr (4mm tjock och 50x40cm)