4380
Sök

Bilen!

Bmwälskare
75 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
Ville bara kolla läget här på Garaget om vad ni medlemmar tycker om att folk lägger ut eran adress o vart ni brukar ställa eran bil?
Finns en kille som sett min bil in real life o så är han så jävla dum i huvudet att han skriver i min gästbok att han sett min bil i XXXXXXXX där jag bor o till råga på allt så skriver han oxå vilken gata den brukar stå på! Hur jävla funtad e man som lägger ut andras adresser på nätet? Finns det inte tillräckligt med idioter som inte vet vad ditt o mitt är utan att man måste annonsera här på Garaget om vart det står bilar som e intressanta mål för både ligister o bilstereo, fälg tjuvar??
Skriv gärna en synpunkt på detta o så ska ni oxå veta att han som gjorde detta är även medlem här på Garaget.....................

Mvh McMcFly

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

DFFL
9 020 Inlägg
25 februari 2008
radera inlägget...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

9 108 Inlägg
25 februari 2008
Låser med hänvisning till rubriksanvisningarna. Och du vet väl att du kan radera inlägg i din gästbok om du vill?

Sök